knjige
Aktualno

Lanskih 5 evrov v plašču

Zadnja priložnost za nakup že »prodanih« knjig.

Poznate občutek, ko jeseni ali spomladi po poletnem sezonskem premoru oblečete tisti plašč, tiste hlače, tisti suknjič in v njem najdete pet evrov, ki so tam ostali pozabljeni? No, tako se v MM-u počutimo, ko v skladišču najdemo paket brez napisa, v njem pa knjige. Tiste, za katere smo bili prepričani, da jih ni več. Da so razprodane.

Skratka, imamo omejeno količino odličnih knjig, ki jih lahko naročite in prejmete še pred Božičkom.

Martin Lindstrom: Small Data – drobne stvari, ki odkrivajo velike trende (29 EUR)

Steven Van Belleghem: Ko digitalno postane človek (29 EUR)

Mitja Tuškej: Hoskus pokus – dokus (29 EUR)

Alain De Botton: Kako še drugače misliti o seksu (29 EUR)

Alain De Botton: Novice – navodila za uporabo (19 EUR)

V ceni knjige je vštet DDV in stroški dostave. Knjige lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji