photo
Aktualno

»Kupili ste na stotine laži. Dajte še eno.«

Skupina kreativcev je v luči trenutnih političnih napetosti in lažnih novic predstavila vino in ga preprosto imenovala Lažnivec (Liar Wine). Vino je šlo v prodajo 31. januarja 2020, torej na dan izstopa Velike Britanije iz EU.

Curro Piqueras, Lorenzo Foffani, Jaime Azurmendi in Guglielmo Foffani so predstavitev Lažnivca (gre za beli merlot) pospremili s provokativno oglaševalsko akcijo. Na oglasih tako najdete slogane »Svet je poln laži, ampak nekatere so bolj bele od drugih«, »Tisti, ki ste kupili na stotine laži: dajte še eno«, »31 januar – svetovni dan laži« in »Popolna pijača ob brexitu«.

Kreativci ob tem poudarjajo, da lahko potrošniki vino dojemajo kot vsako novico ali laž: lahko je belo zaradi barve, lahko pa rdeče zaradi barve grozdnih jagod. »Če pomislite, ljudje pravzaprav ves čas kupujemo laži. Z našim poslovnim modelom gremo namreč nazaj k osnovam. Torej prodajamo laži,« je povedal Curro Piqueras, ki je kreativni direktor  pri projektu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji