»Kupili ste na stotine laži. Dajte še eno.«
Skupina kreativcev je v luči trenutnih političnih napetosti in lažnih novic predstavila vino in ga preprosto imenovala Lažnivec (Liar Wine). Vino je šlo v prodajo 31. januarja 2020, torej na dan izstopa Velike Britanije iz EU.
Gašper Meden
Curro Piqueras, Lorenzo Foffani, Jaime Azurmendi in Guglielmo Foffani so predstavitev Lažnivca (gre za beli merlot) pospremili s provokativno oglaševalsko akcijo. Na oglasih tako najdete slogane »Svet je poln laži, ampak nekatere so bolj bele od drugih«, »Tisti, ki ste kupili na stotine laži: dajte še eno«, »31 januar – svetovni dan laži« in »Popolna pijača ob brexitu«.
Kreativci ob tem poudarjajo, da lahko potrošniki vino dojemajo kot vsako novico ali laž: lahko je belo zaradi barve, lahko pa rdeče zaradi barve grozdnih jagod. »Če pomislite, ljudje pravzaprav ves čas kupujemo laži. Z našim poslovnim modelom gremo namreč nazaj k osnovam. Torej prodajamo laži,« je povedal Curro Piqueras, ki je kreativni direktor pri projektu.