Proglasi
Aktualno

Kultura dialoga postaja izumrla vrsta

V Mladini so se v tokratnih Proglasih posvetili (ne)kulturi dialoga.

S to tematiko so opozorili na dejstvo, da so nestrpnost, napadalnost in žaljivost v izrekanju mnenj, ki so se razpasli v medijski krajini in med ljudmi, posledica pomanjkanja strpnega in spoštljivega odnosa v komuniciranju. Svoj pogled na to temo so podali v štirih agencijah, njihovi predstavniki pa so nam pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do kreativnih rešitev.

Luna \TBWA

»Vedno bolj pogrešljiva vrednota, ki strmo upada tako med ljudmi kot v medijski krajini, je kultura. Ne le, da jo pogrešamo v družbenih dialogih, pogrešamo jo tudi na tipkovnici naše rešitve za Proglas. Tipkovnica, kot presečišče naših misli in digitalnega sveta, nosi odgovornost za ustvarjanje jezika, ki zaživi na spletu. Čas je, da kulturo ponovno postavimo v središče svojih besed in dejanj ter ustvarimo prostor, kjer lahko cveti in navdihuje.«

Lara Mlakar, mlajša digitalna strategija, Luna \TBWA

Pristop

»Včasih je rešitev dovolj zgovorna sama po sebi in ji je potrebno samo prisluhniti. Zato bi na tem mestu, bolj kot lastno utemeljitev, rad slišal vaše mnenje. Poslušam na rok.articek@pristop.si.«

Rok Artiček, tekstopisec, Pristop

Internavti

»Navdih za tokratni Proglas na temo kulture dialoga smo našli na spletu. Različni kotički digitalnega peskovnika, v katerem kraljujejo anonimni troli in sovražni govor, so poskrbeli, da kultura dialoga postaja izumrla vrsta. Na to smo želeli opozoriti z vsem znano napako 404, ki deluje tako v tiskani, še bolj pa v spletni izdaji Proglasa.«

Blaž Kocjančič, kreativni direktor, Internavti

Herman & partnerji

»Slovenski pregovor 'Kar se Janezek nauči, to Janez zna' ponuja povsem jasen komentar na kulturo dialoga, temo tokratnega Proglasa. Odrasli smo s svojim vedenjem jasen zgled in vodilo otrokom, ki bodo enkrat odrasli in nadaljevali naučene vzorce vedenja. Bolj spretnemu bralcu pa pregovor ponudi komentar v kontekstu sovražnega, napadalnega, pogosto žaljivega diskurza v slovenskem javnem – in predvsem političnem – prostoru.«

Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica, Herman & partnerji

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji