gucci
Aktualno

Kreativni direktor Alessandro Michele po 20 letih zapustil Gucci

Odhod Alessandra Micheleja pomeni velik pretres za modno industrijo.

Italijanski kreativni direktor Alessandro Michele je bil v podjetju zaposlen več kot 20 let, vodilni položaj pa je prevzel leta 2015. Bil je ključna oseba pri preoblikovanju Guccija, ki je iz »bledečega simbola glamurja« prešel v »ekscentrično vključevalnost« in utelešal široko kulturno paleto na področju spolov, spolne identitete in rase, kot so zapisali v New York Timesu.

Njegova vizija je v modni industriji povzročila velik preobrat in močno vplivala na druge modne hiše, lastni modni hiši, francoskemu luksuznemu konglomeratu Kering, pa prinesla več deset milijard dolarjev. Gucci je bila namreč modna znamka, ki je skupini prinesla največ denarja, kljub temu, da sta pod isto streho tudi priznani znamki Balenciaga in Saint Laurent. Spomnimo, lansko leto je imel Gucci kar 10 milijard evrov prihodkov; za ta uspeh pa je bil zaslužen prav Alessandro Michele (in izvršni direktor Guccija, Marco Bizzarri).

»Včasih se poti razidejo zaradi različnih pogledov, ki jih ima lahko in mora imeti vsak od nas,« je Michele izjavil v sporočilu za javnost, v katerem se je zahvalil vsem Guccijevim zaposlenim. »Danes se zame končuje izjemno, več kot dvajsetletno potovanje znotraj podjetja, ki sem mu posvetil vso svojo ljubezen in ustvarjalno strast.«

Špekulacije o njegovem odhodu se vrtijo predvsem okoli ideje, da so se v modni hiši Gucci naveličali njegove ekscentričnosti, prav tako tudi potrošniki, zlasti Kitajci, ki predstavljajo delničarjem zelo pomemben trg. Kitajska je namreč »odgovorna« za več kot tretjino Guccijeve prodaje.

O blagovni znamki Gucci smo pisali tudi v zgodbi o znaMMki, ki jo lahko preberete TUKAJ.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji