gucci
Aktualno

Kreativni direktor Alessandro Michele po 20 letih zapustil Gucci

Odhod Alessandra Micheleja pomeni velik pretres za modno industrijo.

Italijanski kreativni direktor Alessandro Michele je bil v podjetju zaposlen več kot 20 let, vodilni položaj pa je prevzel leta 2015. Bil je ključna oseba pri preoblikovanju Guccija, ki je iz »bledečega simbola glamurja« prešel v »ekscentrično vključevalnost« in utelešal široko kulturno paleto na področju spolov, spolne identitete in rase, kot so zapisali v New York Timesu.

Njegova vizija je v modni industriji povzročila velik preobrat in močno vplivala na druge modne hiše, lastni modni hiši, francoskemu luksuznemu konglomeratu Kering, pa prinesla več deset milijard dolarjev. Gucci je bila namreč modna znamka, ki je skupini prinesla največ denarja, kljub temu, da sta pod isto streho tudi priznani znamki Balenciaga in Saint Laurent. Spomnimo, lansko leto je imel Gucci kar 10 milijard evrov prihodkov; za ta uspeh pa je bil zaslužen prav Alessandro Michele (in izvršni direktor Guccija, Marco Bizzarri).

»Včasih se poti razidejo zaradi različnih pogledov, ki jih ima lahko in mora imeti vsak od nas,« je Michele izjavil v sporočilu za javnost, v katerem se je zahvalil vsem Guccijevim zaposlenim. »Danes se zame končuje izjemno, več kot dvajsetletno potovanje znotraj podjetja, ki sem mu posvetil vso svojo ljubezen in ustvarjalno strast.«

Špekulacije o njegovem odhodu se vrtijo predvsem okoli ideje, da so se v modni hiši Gucci naveličali njegove ekscentričnosti, prav tako tudi potrošniki, zlasti Kitajci, ki predstavljajo delničarjem zelo pomemben trg. Kitajska je namreč »odgovorna« za več kot tretjino Guccijeve prodaje.

O blagovni znamki Gucci smo pisali tudi v zgodbi o znaMMki, ki jo lahko preberete TUKAJ.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji