hm
Aktualno

Kolikšna je vpletenost uporabnikov na različnih družbenih omrežjih?

Blagovne znamke opažajo manj organskega sodelovanja z občinstvom, družbeno omrežje TikTok pa se je izkazalo za precej močnejšega v primerjavi s konkurenti.

TikTok dosega najvišjo stopnjo vpletenosti na objavo (skoraj 6 odstotkov) v primerjavi s Twitterjem, Facebookom in Instagramom, kažejo rezultati raziskave Rival IQ's Social Media Industry Benchmark Report. Poročilo je sestavljeno iz podatkov več kot 2000 podjetij, ki so aktivno prisotni v družbenih medijih, in so za raziskavo delila svoj uspeh na družbenih omrežjih v letu 2022.

Instagram drsi strmo navzdol

V raziskavi so prav tako ugotovili, da je stopnja vpletenosti pri objavah na Facebooku in Twitterju približno enaka kot prejšnje leto, medtem ko je stopnja vpletenosti na Instagramu za tretjino nižja v primerjavi z letom poprej, dosegla je le 0,47-odstotno angažiranost. Zaskrbljajoče je dejstvo, da stopnja vpletenosti na Instagramu upada že tretje leto zapored.

Manj objav

Na Facebooku in Twitterju je padla pogostost objav blagovnih znamk za 20 odstotkov na 5 objav na teden; stopnja objav na Instagramu pa je ostala stabilna s srednjo vrednostjo 4,6 objave na teden.

Kako angažirati občinstvo?

Blagovne znamke iz 14 različnih panog so pridobile največ pozornosti in angažiranosti občinstva v času praznikov, ko so organizirale različna tekmovanja, nagradne igre in obdarovanja, v katerih so uporabniki družbenih omrežij označevali blagovne znamke, ključnike in prijatelje.

V raziskavi so prav tako poudarili, da bi morala vsa podjetja osvojiti vse bolj priljubljene reelse.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji