kokakola
Aktualno

Kokakola z okusom lubenica-jagoda

Blagovna znamka predstavlja omejeno serijo kokakol z okusom lubenica-jagoda, ki je nastala v sodelovanju z grammyjevim nominirancem Marshmellom. To sodelovanje pomeni prvi tovrstni projekt za Coca-Colo, obenem pa promocijo Marshmellove novi pesmi Numb.

To poletje bodo luči prodajnih polic ugledale kokakole z okusom jagoda-lubenica ter njene različice brez sladkorja. Omejena serija »Marshmellovih« pijač bo nosila drugačno podobo, kot smo jo vajeni pri Coca-Coli, saj bo pločevinka črno-bele barve, nosila pa bo nekaj grafičnih elementov, ki jih povezujemo z glasbenikom. Akcijo bodo predstavili preko različnih kanalov, vzpostavljena bo prav tako v metaversu.

Projekt je del aktivacij na platformi Coca-Cola Creations, preko katere si prizadevajo ustvarjati edinstvene, fizične in virtualne izkušnje za ljubitelje  pozicionirati podjetje kot »lifestyle« blagovno znamko.

Coca-Cola že načrtuje izdajo več omejenih izdaj okusov skozi vse leto. »Nenavadni okusi, namenjeni mlajšemu občinstvu, bodo pomagali pozicionirati 130 let staro podjetje kot inovativno, mladostno in zabavno. To je za nas zelo pomembno, saj se kot ostale blagovne znamke borimo za zvestobo in zanimanje mlajših potrošnikov,« ob oznanitvi novice o omejeni seriji pijač pove Oana Vlad, višja direktorica za globalno strategijo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji