kokakola
Aktualno

Kokakola z okusom lubenica-jagoda

Blagovna znamka predstavlja omejeno serijo kokakol z okusom lubenica-jagoda, ki je nastala v sodelovanju z grammyjevim nominirancem Marshmellom. To sodelovanje pomeni prvi tovrstni projekt za Coca-Colo, obenem pa promocijo Marshmellove novi pesmi Numb.

To poletje bodo luči prodajnih polic ugledale kokakole z okusom jagoda-lubenica ter njene različice brez sladkorja. Omejena serija »Marshmellovih« pijač bo nosila drugačno podobo, kot smo jo vajeni pri Coca-Coli, saj bo pločevinka črno-bele barve, nosila pa bo nekaj grafičnih elementov, ki jih povezujemo z glasbenikom. Akcijo bodo predstavili preko različnih kanalov, vzpostavljena bo prav tako v metaversu.

Projekt je del aktivacij na platformi Coca-Cola Creations, preko katere si prizadevajo ustvarjati edinstvene, fizične in virtualne izkušnje za ljubitelje  pozicionirati podjetje kot »lifestyle« blagovno znamko.

Coca-Cola že načrtuje izdajo več omejenih izdaj okusov skozi vse leto. »Nenavadni okusi, namenjeni mlajšemu občinstvu, bodo pomagali pozicionirati 130 let staro podjetje kot inovativno, mladostno in zabavno. To je za nas zelo pomembno, saj se kot ostale blagovne znamke borimo za zvestobo in zanimanje mlajših potrošnikov,« ob oznanitvi novice o omejeni seriji pijač pove Oana Vlad, višja direktorica za globalno strategijo.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji