renault
Aktualno

Ko zmanjka »gasa«

V Renaultovem oglasu za hibrida Captur spremljamo ganljivo zgodbo hčerke in očeta, ki si želi podoživeti športna leta.

Zgodba oglasa, ki je delo agencije Publicis Conseil, se vrti okrog nostalgičnega očeta, nekdanjega tekmovalnega kolesarja, ki ne more pozabiti občutkov ob dirkah. Hčerka mu skupaj z nekdanjima sotekmovalcema pripravi presenečenje – kolo. Skupaj se odpravijo na prizorišča nekdanjih dirk, kjer je hčerka na čelu spremljevalnega avtomobila (hibridnega Capturja). Oče, zdaj že konkretno v letih, ima sicer voljo kot v mladih letih in kljub (pre)velikim naporom ne želi odnehati. Hčerka se znajde z izjavo, da bo avtomobilu zmanjkalo goriva. Na koncu se izkaže, da jim sploh ni treba dotočiti goriva, saj gre za hibrid.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji