bla
Aktualno

Ko staršev ni doma

Lego v novem oglasu »Brick The Rules« ponuja svoj odgovor na otroško neposlušnost. Ta seveda temelji na sestavljanju kock Lego.

V oglasu spremljamo skupino otrok, ko jim eden od očetov sporoči, da se vrne čez 5 minut in naj se v dnevni sobi ne igrajo. Ker je prepovedano najslajše, ga otroci seveda ne poslušajo. Otroci si dajo duška z legokockami in nazadnje jim le uspe prikriti »sledi« (beri: preprečiti, da oče ne stopi na kocko).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji