bla
Aktualno

Ko se zares začneta cediti med in mleko

Medex in kobaridska mlekarna Planika sta se povezala z zasnovo skupnega jogurta, ki ponuja najboljše iz obeh podjetij.

Slovenija je konec decembra 2021 dobila nov zgled sodelovanja med podjetjema, ki ponazarja znani ljudski rek o medu in mleku. Govora je o jogurtu, ki združuje dva priljubljena ljudska proizvoda. Jogurt s sirupom smrekovih vršičkov je fermentiran mlečni izdelek, izdelan iz nehomogeniziranega mleka s 3,5 % mlečne maščobe, pridelanega v Zgornjem Posočju, kateremu je dodan sirup iz smrekovih vršičkov podjetja Medex.

Kot poudarjata oba partnerja, Medex in Planika že leta odlično sodelujeta. Medex je tudi dobavitelj medu, ki ga Planika daje v kislo mleko in izdeluje izdelek »Čebelji panj«. »Oboji smo podjetja, ki si delimo iste vrednote. To so kakovostni, naravni izdelki in najvišje zadovoljstvo uporabnikov,« pojasnjuje Anka Lipušček, direktorica Planike. Aleša Mižigoj, direktorica Medexa, ob tem dodaja, da v Medexu spodbujajo povezovanja. »Še posebej radi stopamo v partnerska sodelovanja z blagovnimi znamkami, s katerimi se ujemamo in imamo enake vrednote. »Med in mleko sta pomembni sestavini tradicionalnega slovenskega zajtrka in verjetno ga ni Slovenca, ki mu ne bi bil znan pregovor ‘Kjer se cedita med in mleko!’,« je povedala.

In kaj si oba partnerja obetata od tovrstnega sodelovanja? V Planiki poudarjajo zadovoljstvo uporabnikov. »Z vzajemnim delovanjem sestavin, med omogoča kar 30 odstotkov boljšo absorpcijo kalcija iz mleka, prinašamo resnično novost. Najlepše pa  je, da si z vsakodnevno prehrano lahko krepimo naš imunski sistem, saj izdelek poleg medu in smrekovih vršičkov vsebuje tudi veliko vitamina C.  Mleko je  nehomogenizirano in prihaja iz posoških planin,« pojasnjuje Lipuščkova. V Medexu po drugi strani izražajo veselje ob ustvarjanju novih kombinacij izdelkov,  a na koncu tudi oni kot najpomembnejše izpostavljajo zadovoljstvo uporabnikov. Po njihovih opažanjih številni ne vedo, da prav z vzajemnim delovanjem meda in mleka pride do večje absorpcije kalcija. »Tako smo poleg nove simfonije okusov s podpornim delovanjem sestavin (med, mleko, smrekovi vršički)  poskrbeli tudi za boljšo absorpcijo kalcija iz mleka in krepitev imunskega sistema. Najlepše je s kakovostno vsakodnevno prehrano poskrbeti tudi za naš imunski sistem,« je povedala Mižigojeva.

Podjetji pri skupnem projektu sicer nista sodelovali z zunanjimi izvajalci oziroma je ta nastal »v hiši«. »Najboljše ideje se vedno rodijo ob sproščenih pogovorih in tako se je tudi ta, doma, brez agencij,« pravijo tako v Planiki kot tudi v Medexu.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji