nutrislim
Aktualno

Ko se vse vrti okrog kupca, uspeh ne izostane

Bojan Kržič je ustanovitelj in lastnik podjetja Nutrisslim, kjer si že več kot deset let prizadevajo ljudem pomagati pri spreminjanju življenjskega sloga. Vsem, ki si želijo bolj zdravega načina življenja, namreč ponujajo naravne rešitve.

Zgodba blagovne znamke Nature’s Finest se je začela pisati pred enajstimi leti, njihova vizija pa je bila krojiti trende v prehrambeni industriji. Leta 2010 so se vodilni v podjetju Nutrisslim odločili, da se podajo na samostojno pot ter začnejo s proizvodnjo in trženjem prehrambenih izdelkov pod lastno blagovno znamko. Sprva so izdelke tržili pod blagovno znamko Nutrisslim, nato pa so v svoj prodajni portfelj dodali še znamke Nature's Finest, Johhny Organic, Babe's in Malie.

Poslovno pot podjetja je zaznamovalo tudi veliko prijateljstvo, ki se je spletlo med ustanoviteljem Bojanom Kržičem in priznanim francoskim nutricionistom Michelom Montignacom, ki je bil v svetu znan po teoriji prehranjevanja z nizkim glikemičnim indeksom. Leta 2010 sta sklenila poslovno partnerstvo, njuno sodelovanje pa se je začelo že vrsto let pred tem. »Med drugim smo ga tudi gostili v Sloveniji in na Hrvaškem na večdnevnem medijskem dogodku. Lahko bi rekel, da se je skozi večletno sodelovanje vzpostavila dobra prijateljska vez, ki se je nato prevesila v skupno poslovno pot. Sprva nam je sodelovanje z blagovno znamko Michel Montignac odprlo tudi marsikatera poslovna vrata – s tem mislim predvsem na tujino, kjer je preboj na trg z novo znamko še bistveno težji kot doma. Na začetku smo tako poskusili izkoristiti sinergije obstoječih prodajnih kanalov, kjer je znamka Montignac že bila prepoznavna, nato pa smo seveda odpirali nove, lastne kanale,« pravi Kržič.

nutrislim kržič

Bojan Kržič, ustanovitelj in lastnik podjetja Nutrisslim, pravi, da si že vse od ustanovitve podjetja leta 2010 želi krojiti trende v prehrambeni industriji.

Verodostojnost v kombinaciji s kakovostjo

Svetovno prepoznavno ime Michela Montignaca je bilo na začetku torej eden od povodov za uspešno poslovanje zunaj Slovenije. »Partnerstvo z Montignacovo blagovno znamko je našim izdelkom sprva nudilo verodostojnost, ki je v tujini še kako pomembna. To pa nam je v kombinaciji s kakovostnimi in inovativnimi izdelki odprlo marsikatera tuja vrata. Danes se vse naše znamke na trgu pojavljajo izključno samostojno, pa čeprav nekatere še vedno delijo isto filozofijo kot na samem začetku. Pri tem imam v mislih predvsem našo krovno znamko Nature's Finest, ki je, tako kot že tudi Babe's, postala prepoznavna med kupci v državah Srednje in Jugovzhodne Evrope,« poudarja Kržič.

Podjetje je skozi leta raslo, na njihov razvoj pa so vplivali določeni koraki, za katere so se odločali. Po besedah lastnika je bila eden od najpomembnejših mejnikov odločitev, ki so jo sprejeli leta 2016, in sicer, da se strateško usmerijo v neposredno trženje izdelkov in začnejo uporabljati e-trgovino kot primarni trženjski kanal. Spletni kanali so jim omogočili neposredno komunikacijo s kupci in tudi prepoznanje njihovih potreb, to pa je krojilo tudi razvoj prodajnih izdelkov. 

»Med pomembne mejnike sodi tudi odločitev oziroma usmeritev proizvodnje na področje prehranskih dopolnil, pa predstavitev blagovne znamke Babe's, ki je namenjena izključno nežnejšemu spolu, in pred kratkim predstavitev izdelkov za naše najmlajše pod okriljem znamke Malie,« našteje.

Vsak izdelek je unikaten

Prodajni kanali vplivajo tudi na to, kateri izdelki postanejo najbolje prodajani. »V sektorju trgovine na drobno so prodajne uspešnice naši prehranski dodatki v obliki napitkov v prahu. Ali na novo predstavljeni riževi napitki, ki predstavljajo izredno okusno alternativo kravjemu mleku. Odlično se prodajajo arašidovi namazi, ki so obogateni z veganskimi beljakovinami in jih ponujamo v različnih okusih, kot so kokos, banana in jagoda. Pred kratkim smo predstavili tudi vitaminske vode, za katere pričakujemo dobro prodajo v poletnih časih. Če se navežem na prodajo preko spleta, pa so tu največje prodajne uspešnice izdelki za razstrupljanje telesa, hujšanje in lepotni izdelki,« pravi Kržič, ki doda, da je vsak njihov izdelek unikaten na trgu in predstavlja neko novo smernico.

Med vrednotami, ki jih zagovarjajo, je na prvem mestu kakovost, saj se po njihovih trditvah zavedajo, da njihovi kupci cenijo le najboljše in zato skrbijo za preverjeno izbrane dobavitelje. Uporabljajo le ekološke in naravne sestavine in se poslužujejo minimalnih predelovalnih procesov, saj le tako lahko ohranjajo integriteto živil in njihovih hranil. »Naša skrb za kakovost in okolje pa se ne konča pri sestavinah. Z našo usmerjenostjo v trajnostno delovanje poskušamo skrbeti tudi za zdravje našega planeta. To se kaže predvsem pri izbiri recikliranih materialov za embalažo naših izdelkov in v uporabi naravnih virov energije,« poudarjajo.

Kupec je vedno v središču pozornosti

Pri oglaševanju izdelkov se osredotočajo na večkanalno oglaševanje in zgolj na neposredno dobičkonosne oglaševalske akcije. »Smo podjetje, ki je 100-odstotno osredotočeno na svojega kupca, kar v praksi pomeni, da je kupec središče naše pozornosti, naše aktivnosti pa so okoli njega nanizane v 360-ih stopinjah. Naši izdelki imajo različne ključne kupce in glede na profil kupca poskušamo preko njemu prilagojenih komunikacijskih platform vzpostaviti neposreden stik in ga skozi prodajni lijak peljati do nakupa in ponovnih nakupov,« opišejo svojo strategijo in dodajo, da želijo s kupcem vzpostaviti trajnostno vez zaupanja, ki temelji na odkriti komunikaciji.

V enajstih letih, odkar poslujejo, so se načini oglaševanja in komuniciranja s kupci spreminjali, temu pa se sami hitro prilagajajo. Pravijo, da poskušajo kot oglaševalec nagovarjati kupce tam, kjer se ti pojavljajo, družijo, iščejo informacije in kupujejo. Če so se leta 2010 posluževali bolj tradicionalnih metod oglaševanja, kot so radio in tiskani mediji, pa tudi oglaševanja preko Googlovih orodij, se danes poskušajo osredotočati izključno na neposredno komunikacijo s kupci na družbenih omrežjih. Oglašujejo praktično na vseh trenutno aktualnih platformah, kot so Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat in TikTok. »To pa ne pomeni, da na vseh oglašujemo enako intenzivno. To je predvsem odvisno od zrelosti platforme in zmožnosti doseganja zastavljenih KPI-jev na njih. Nekatere so le v fazi testiranja, druge pa nam služijo le za organsko dvigovanje prepoznavnosti blagovnih znamk,« pravi Kržič.

Ves čas sodelujejo tudi z vplivneži. »Lahko bi rekli, da je intenzivnost dogovarjanja in usklajevanja z njimi na dnevni bazi. Ni vsak vplivnež enak, zato je potrebno prilagajati vsebino in želje njegovemu profilu in njegovim sledilcem. Prav tako tudi pri izbiri sledilcev vse prilagajamo značaju naših blagovnih znamk in izdelkom, ki jih promoviramo. Z izbiro pravega vplivneža lahko zelo natančno dosežemo ciljno skupino. Vplivneži pa morajo biti verodostojni in prepričljivi ter imeti dovolj široko mrežo sledilcev,« pove sogovornik, ki ugotavlja, da ljudje bolj zaupajo mnenju nekoga, ki je izdelek že uporabil, kot pa splošnim oglasnim sporočilom, zato je zanje tovrstno oglaševanje izrednega pomena.

nutrislim metka

Več kot stoodstotna rast prihodkov in rekordni dobiček

Lansko turbulentno leto, ko so praznovali deseto obletnico, si bodo zapomnili kot obdobje številnih preizkušenj in izzivov. Kot pravijo, so se mnogi med njimi izkazali za bistveno lažje, kot se je sprva zdelo, in s prilagajanjem nanje ni bilo prav nobenih težav. »A prav toliko, kot je bilo preizkušenj, je bilo tudi odličnih novih projektov. Nasploh lahko rečem, da je bilo preteklo leto za nas odlično. Dosegli smo rekordno, več kot stoodstotno rast prihodkov in rekordni dobiček. Prav tako smo zaposlili več kot dvajset novih sodelavcev in tako našo ekipo še dodatno okrepili za bodoče zmage,« ob koncu pogovora pove Kržič, ki dodaja, da so tudi načrti za prihodnost obetavni. »Projektov je ogromno, idej še več! Zmanjka nam le časa, da vse realiziramo. Sredi letošnjega leta se tudi selimo v popolnoma nove prostore, česar se celotna ekipa izredno veseli. Sicer pa za leto 2021 pričakujemo podoben trend rasti, kot smo ga dosegli v preteklem letu,« zaključi.

nutrislim ekipa

Ekipa podjetja Nutrisslim. V »koronskem letu« 2020 so zaposlili več kot dvajset novih sodelavcev.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, april 2021, #478. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji