AdSigner
Aktualno

Ko podpis v e-mailu postane oglas

Ekipa AdSigner je razvila spletno storitev, ki omogoča generiranje ciljanih, avtomatiziranih oglaševalskih akcij v podpisu e-mail sporočila.

Pred leti je del ekipe, v vlogi svetovalne agencije, pomagal pri snovanju komunikacijske strategije večjega slovenskega podjetja. Kot snovalci AdSignerja, je bilo treba uskladiti prodajno komunikacijo med oddelki, zaposlene spodbuditi k iskanju novih prodajnih priložnosti, sodelovati pri (dobrih) odnosih s potencialnimi in obstoječimi strankami, predvsem pa konstantno graditi znamko ter izdelek strateško pozicionirati na trgu. Eno od rešitev so prepoznali v »neizkoriščenem potencialu elektronske pošte«. E-mail so nadgradili v spletno storitev in jeseni 2019 so predstavili SAAS (op. Software As A Service), imenovan AdSigner.

Z AdSignerjem v podpis v emailu zaposlenega dodajo oglasno pasico. V podjetju poudarjajo, da je ta pri vsakem uporabniku ali oddelku lahko drugačna in se kadar koli samodejno zamenja z novo. »S tem ne le popestrimo pogosto suhoparno e-mail komunikacijo, ampak vsakega zaposlenega čez noč spremenimo v aktivnega prodajalca, oddelke pa med seboj povežemo v usklajeno komunikacijo,« pojasnjujejo.

V AdSignerja poudarjajo, da je odgovornost za prodajo s strani vseh zaposlenih nujnost v podjetju in ne le »floskula« prodajnih delavnic. »AdSigner pomaga to dejstvo jasno razumeti in ga dejansko spraviti v prakso. Namreč, globalna kriza in delna gospodarska stagnacija še povečala nujnost usmerjanja vseh resursov v ohranjanje stikov s strankami ter v širjenje zavesti o ponudbi podjetja. Komunikacija s strankami je spremenjena. Zato mora biti vsak poslani e-mail dobro premišljen, prodajno učinkovit in usklajen skozi celotno podjetje.«

Več informacij o orodju najdete na povezavi.

AdSigner

AdSigner

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji