korona sheet
Aktualno

Ko kos toaletnega papirja nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«

Zadnja v seriji slovenskih kreativcev, ki so z nami delili svoje najljubše "koronaoglase", je Sara Mekinc iz start-upa Viberate.

Sara Mekinc iz startupa Viberate pravi, da je zanjo korak pred ostalimi kampanjami »Give a Sheet«, projekt, ki je kvadratke toaletnega papirja spremenil v mini umetniška dela ilustratorjev. »Kos toaletnega papirja tako nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«, sredstva, zbrana z nakupi teh del v spletni galeriji pa so namenjena podpori Svetovne zdravstvene organizacije. Duhovito, varljivo preprosto, navdihujoče. Soavtor tega projekta je v Amsterdamu živeči slovenski kreativec Blaž Verhnjak, ki mu pošiljam virtualno 'kepco',« pravi Sara Mekinc.

Posebno omembo si po njenem mnenju zaradi svoje neposrednosti zaslužita še dve deli: »Prvi je »Socialno distanciranje deluje« ministrstva za zdravstvo v Ohiu – video, ki nalezljivost virusa ponazori s pingpong žogico in množico mišolovk. Ta »pepsi max« video za novo generacijo je razumljiv vsakomur in ni čudno, da je – ironično za dobo covid-19 – nemudoma postal viralen.

Drugi je že večkrat omenjeni Brave-ov projekt »Netflix kvarnikov«, serija cestnih plakatov s kvarniki znanih serij, ki predstavljajo še eno tveganje za vse, ki se ne želijo zadrževati doma. Sploh uporaba neposrednega ključnika #staythefuckhome je tista izvrstna pika na i v sporočilu za tiste, ki ne trzajo na »mehkejša« svarila,« pravi sogovornica.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji