korona sheet
Aktualno

Ko kos toaletnega papirja nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«

Zadnja v seriji slovenskih kreativcev, ki so z nami delili svoje najljubše "koronaoglase", je Sara Mekinc iz start-upa Viberate.

Sara Mekinc iz startupa Viberate pravi, da je zanjo korak pred ostalimi kampanjami »Give a Sheet«, projekt, ki je kvadratke toaletnega papirja spremenil v mini umetniška dela ilustratorjev. »Kos toaletnega papirja tako nadgradi svojo nepričakovano »zbirateljsko vrednost«, sredstva, zbrana z nakupi teh del v spletni galeriji pa so namenjena podpori Svetovne zdravstvene organizacije. Duhovito, varljivo preprosto, navdihujoče. Soavtor tega projekta je v Amsterdamu živeči slovenski kreativec Blaž Verhnjak, ki mu pošiljam virtualno 'kepco',« pravi Sara Mekinc.

Posebno omembo si po njenem mnenju zaradi svoje neposrednosti zaslužita še dve deli: »Prvi je »Socialno distanciranje deluje« ministrstva za zdravstvo v Ohiu – video, ki nalezljivost virusa ponazori s pingpong žogico in množico mišolovk. Ta »pepsi max« video za novo generacijo je razumljiv vsakomur in ni čudno, da je – ironično za dobo covid-19 – nemudoma postal viralen.

Drugi je že večkrat omenjeni Brave-ov projekt »Netflix kvarnikov«, serija cestnih plakatov s kvarniki znanih serij, ki predstavljajo še eno tveganje za vse, ki se ne želijo zadrževati doma. Sploh uporaba neposrednega ključnika #staythefuckhome je tista izvrstna pika na i v sporočilu za tiste, ki ne trzajo na »mehkejša« svarila,« pravi sogovornica.

Intervju

jure tovrljan
04. 06. 2020

Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na…

"Stik z mano so vzpostavila tudi nekatera od podjetij, katerih logotip sem si izposodil. V glavnem so mi čestitali, zanimivo pa je tudi to, da…

steven
25. 05. 2020

To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako…

Razumevanje človeka in ne le stranke ter s tem dodajanje človeške vrednosti je nujna sestavina, da postanete partner v življenju ljudi.

Manca Korelc
25. 05. 2020

Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in…

Tudi to, kako se pojavljam na družbenih omrežjih, je del mene. Če si nepristen, boš takšen tako v živo kot na spletu, in nasprotno, če tudi sicer…

Naši avtorji