Jurij Zrnec
Aktualno

Ko Jurij Zrnec stopi iz cone udobja ...

Pri blagovni znamki SENS so svojo 30. obletnico obeležili s posebnim sodelovanjem. Povezali so se z igralcem Jurijem Zrnecem, ki je zanje posnel promocijske fotografije, sodeloval pa je tudi kot voditelj podkasta z Zlato Zavašnik.

Zlata Zavašnik, lastnica in oblikovalka znamke SENS, pravi, da so se za sodelovanje z Jurijem Zrnecem odločili, ker so želeli obletnico obeležiti z nekom, ki bi ujel pravo bistvo evolucije znamke. Iskali so obraz, ki pooseblja vrednote, ki jih SENS že tri desetletja postavlja v ospredje – samozavest, vrhunsko kakovost in brezčasno eleganco.

»Za Jurija smo se odločili, ker je izjemen in priljubljen ustvarjalec, ki ga odlikujejo karizma, zrelost in prepoznaven slog. V zadnjem času je tudi v odlični formi, zato mu je vloga manekena pisana na kožo. Ko smo mu predstavili idejo, jo je z veseljem sprejel kot nov izziv in priložnost, da stopi v vlogo, ki je še ni 'igral'. Njegova energija in pristnost sta popolnoma zaživeli v kampanji, kar nas izjemno veseli,« je Zlata Zavašnik povedala za MM.

zrnec

Drugačna, »nečrna« in »nesiva« kampanja

Čeprav pravi, da je Zrnec znan po svojem minimalističnem slogu in ljubezni do črne barve, je tokrat pogumno stopil iz svoje cone udobja. »Rezultat je navdihujoča preobrazba – nekaj svežega, drznega in hkrati zvestega brezčasnim linijam, kar bo navdušilo tako modne poznavalce kot ljubitelje klasične elegance,« je prepričana lastnica SENS-a, ki dodaja, da je igralec tudi v vlogi manekena  pokazal svoj talent. »Jurij se preprosto znajde v vsaki situaciji – ostal je zvest sebi, hkrati pa vlogi dodal pravo manekensko držo. Bil je dinamičen, sproščen in hkrati dovolj resen za formalni slog, ki ga moška obleka zahteva. Čeprav prisega na črno v vseh njenih odtenkih, ga je prijetno presenetilo, kako dobro se je počutil tudi v barvnih kombinacijah,« o sodelovanju s priljubljenim igralcem pravi sogovornica.

Ker Zrneca nismo vajeni v tej vlogi, so po njenih besedah fotografije pritegnile še več pozornosti – kar je bil tudi njihov cilj. »Kupci so navdušeni, saj prejemamo izključno pozitivne odzive. Hkrati jih ta dinamična in barvita kampanja spodbuja k raziskovanju novih stilskih kombinacij. Pravzaprav smo s temi barvami in slogom fotografij tudi sami stopili izven cone klasike. Ta drugačna, 'nečrna' in 'nesiva' kampanja je tako osvežitev ne le za Jurija, ampak tudi za nas,« pravi Zavašnikova.

zavasnik

Izkazal se je tudi kot novinar

V sklopu kampanje so posneli tudi podkast oz. poseben intervju, v katerem je Jurij Zrnec stopil v vlogo novinarja ter v pogovoru z Zlato Zavašnik razkril zanimive podrobnosti in zgodbe, povezane z znamko SENS.

»Odločitev za podkast je prišla iz želje po sproščenem pogovoru o moji poslovni poti ter Jurijevem odnosu do oblek in modnih dodatkov. Sprva sva si nameravala izmenjevati vprašanja, a je na koncu Jurij prevzel vlogo voditelja na način, ki ga obvlada le on – duhovito, pronicljivo in sproščeno. Nastal je enourni pogovor, ki je hkrati poučen in zabaven, saj sem razkrila podrobnosti, ki jih do zdaj še nisem delila. Moja izkušnja je bila izjemna – brez ponavljanja kadrov, brez zastojev, vse je teklo gladko v enem kosu. Na koncu sem si rekla: to je izkušnja, ki jo doživiš le, ko te intervjuva nekdo, ki to resnično obvlada,« sklene Zlata Zavašnik.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji