
Ko Jurij Zrnec stopi iz cone udobja ...
Pri blagovni znamki SENS so svojo 30. obletnico obeležili s posebnim sodelovanjem. Povezali so se z igralcem Jurijem Zrnecem, ki je zanje posnel promocijske fotografije, sodeloval pa je tudi kot voditelj podkasta z Zlato Zavašnik.

Tina Guček
Zlata Zavašnik, lastnica in oblikovalka znamke SENS, pravi, da so se za sodelovanje z Jurijem Zrnecem odločili, ker so želeli obletnico obeležiti z nekom, ki bi ujel pravo bistvo evolucije znamke. Iskali so obraz, ki pooseblja vrednote, ki jih SENS že tri desetletja postavlja v ospredje – samozavest, vrhunsko kakovost in brezčasno eleganco.
»Za Jurija smo se odločili, ker je izjemen in priljubljen ustvarjalec, ki ga odlikujejo karizma, zrelost in prepoznaven slog. V zadnjem času je tudi v odlični formi, zato mu je vloga manekena pisana na kožo. Ko smo mu predstavili idejo, jo je z veseljem sprejel kot nov izziv in priložnost, da stopi v vlogo, ki je še ni 'igral'. Njegova energija in pristnost sta popolnoma zaživeli v kampanji, kar nas izjemno veseli,« je Zlata Zavašnik povedala za MM.
Drugačna, »nečrna« in »nesiva« kampanja
Čeprav pravi, da je Zrnec znan po svojem minimalističnem slogu in ljubezni do črne barve, je tokrat pogumno stopil iz svoje cone udobja. »Rezultat je navdihujoča preobrazba – nekaj svežega, drznega in hkrati zvestega brezčasnim linijam, kar bo navdušilo tako modne poznavalce kot ljubitelje klasične elegance,« je prepričana lastnica SENS-a, ki dodaja, da je igralec tudi v vlogi manekena pokazal svoj talent. »Jurij se preprosto znajde v vsaki situaciji – ostal je zvest sebi, hkrati pa vlogi dodal pravo manekensko držo. Bil je dinamičen, sproščen in hkrati dovolj resen za formalni slog, ki ga moška obleka zahteva. Čeprav prisega na črno v vseh njenih odtenkih, ga je prijetno presenetilo, kako dobro se je počutil tudi v barvnih kombinacijah,« o sodelovanju s priljubljenim igralcem pravi sogovornica.
Ker Zrneca nismo vajeni v tej vlogi, so po njenih besedah fotografije pritegnile še več pozornosti – kar je bil tudi njihov cilj. »Kupci so navdušeni, saj prejemamo izključno pozitivne odzive. Hkrati jih ta dinamična in barvita kampanja spodbuja k raziskovanju novih stilskih kombinacij. Pravzaprav smo s temi barvami in slogom fotografij tudi sami stopili izven cone klasike. Ta drugačna, 'nečrna' in 'nesiva' kampanja je tako osvežitev ne le za Jurija, ampak tudi za nas,« pravi Zavašnikova.
Izkazal se je tudi kot novinar
V sklopu kampanje so posneli tudi podkast oz. poseben intervju, v katerem je Jurij Zrnec stopil v vlogo novinarja ter v pogovoru z Zlato Zavašnik razkril zanimive podrobnosti in zgodbe, povezane z znamko SENS.
»Odločitev za podkast je prišla iz želje po sproščenem pogovoru o moji poslovni poti ter Jurijevem odnosu do oblek in modnih dodatkov. Sprva sva si nameravala izmenjevati vprašanja, a je na koncu Jurij prevzel vlogo voditelja na način, ki ga obvlada le on – duhovito, pronicljivo in sproščeno. Nastal je enourni pogovor, ki je hkrati poučen in zabaven, saj sem razkrila podrobnosti, ki jih do zdaj še nisem delila. Moja izkušnja je bila izjemna – brez ponavljanja kadrov, brez zastojev, vse je teklo gladko v enem kosu. Na koncu sem si rekla: to je izkušnja, ki jo doživiš le, ko te intervjuva nekdo, ki to resnično obvlada,« sklene Zlata Zavašnik.