Ko je Wimbledon več kot tenis
Po premoru zaradi pandemije se vrača turnir na sveti travi. Organizatorji vročico dvigujejo z oglasom, ki prikazuje življenje »onkraj tenisa«.
V pandemičnem letu 2020 je odpadlo ogromno športnih dogodkov ali pa so potekali za zaprtimi vrati (za marsikaterega navijača je to pomenilo, kot da ga ni bilo). Wimbledon je eden od 34-ih teniških turnirjev, ki so zaradi pandemije koronavirusa odpadli. All England Club, organizator teniškega turnirja v Wimbledonu, ima letos z vidika pozornosti gledalcev »konkurenco« v evropskem nogometnem prvenstvu, ki bo potekal hkrati (Wimbledon bo med 28. junijem in 11. julijem 2021).
Wimbledonova kreativna agencija McCann London je zasnovala zelo razgiban oglas, ki podobno kot oglasi pred evropskim nogometnim prvenstvom v ospredje postavlja navijače in spremljajoče dogajanje. Mojstrica v slaščičarni tako speče torto v obliki igrišča, oče se v največjem dežju ne pusti motiti pri peki žara in gledanju tenisa (za televizijo je šotor, zanj pač ne), navdušeni navijač namesto pločevink piva odpira pločevinke s teniškimi žogicami. Seveda niso pozabili niti na tradicionalne jagode (tokrat brez smetane), ki so s turnirjem od njegovega začetka leta 1877.