whopper
Aktualno

Ko bi le bil whopper ...

Burger King je v času olimpijskih iger na družbenih omrežjih predstavil oglaševalsko akcijo, v kateri trdijo, da si dobitniki medalj v resnici želijo, da bi ugriznili v njihov znani hamburger in ne v medaljo.

Oglaševalska akcija »Whopperjeve medalje« (»Whopper Medals«) bo aktivna do konca olimpijskih iger, z njo pa ljubiteljem hitre hrane v Belgiji nudijo možnost, da si pridobijo brezplačen hamburger. »Tokrat ne boste vi tisti, ki boste športnikom zavidali medalje, ampak bodo oni vam zavidali brezplačen hamburger. Vsakič, ko bo dobitnik medalje ugriznil vanjo, boste vi lahko ugriznili v whopper,« pravijo. Vse, kar morajo uporabniki storiti, je, da v trenutku, ko športnik v Tokiu ugrizne v medaljo, naredijo posnetek zaslona, ki ga nato delijo na svojih družbenih omrežjih s ključnikom #WishItWasAWhopper oz. #ŽelimSiDaBiBilWhopper.

Akcijo so zasnovali v francoski oglaševalski agenciji Buzzman. 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji