dand
Aktualno

Kje smo danes? Na Dnevu_d!

Po velikem uspehu lanskega (prvega) Dneva družbenih omrežij na Marketing magazinu organiziramo drugi Dan_d, ki bo danes v Cineplexxu Ljubljana.

Na dogodku pričakujemo več kot 350 udeležencev, preko petnajst predavateljev pa se bo dotaknilo trenutno najbolj aktualnih tem, kot so Meta v letu 2023, uporaba Discorda, avtomatizacija vsebinskega marketinga in zmagovalna strategija na TikToku v letu 2023.

Med predavatelji, ki bodo stopili na oder, je kar nekaj takšnih, ki so že pred dogodkom zbudili veliko zanimanja. Med gosti iz tujine bosta vsekakor najbolj zanimiva Michael Corcoran, vodja družbenih omrežij v družbi Ryanair, ki bo predstavil ozadje Ryanairovega anarhičnega – a ikoničnega – pristopa na družbenih omrežjih, in Jesse Ketonen, soustanovitelj in direktor podjetja Shook Digital, ki je uradni partner podjetja TikTok Marketing.

Med slovenskimi predstavniki bodo udeleženci lahko prisluhnili pogovoru z nekdanjim predsednikom Republike Slovenije, Borutom Pahorjem, ki je bil med prvimi, ki so družbena omrežj začeli uporabljati tudi za politično komunikacijo, danes pa mu nekateri pravijo kar kralj Instagrama, ter Goranom Hrvaćaninom, ki nam bo na Dnevu_d zaupal, kako je »ujel in obdržal armado zvestega občinstva«.

Dogodek je namenjen strokovni javnosti, med drugim upravljavcem družbenih omrežij v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo usvojiti potrebna znanja. Namig: Če ne boste z nami na dogodku, se nam pridružite na našem profilu na Instagramu, kjer bomo aktivni ves dan.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji