Penny
Aktualno

Kje je cena? Na embalaži!

Nemški trgovec Penny kupcem zagotavlja, da se cene izdelkov njihove blagovne znamke v bližnji prihodnosti ne bodo spremenile. V to so tako prepričani, da so ceno na veliko zapisali kar na embalaži.

Videz embalaže so zasnovali v sodelovanju z agencijo Serviceplan in kot pravijo, v svetu nenehnega zviševanja cen sami zagotavljajo stabilnost njihovih cen. Da bi popravili in na novo natisnili embalažo ter prepakirali izdelke, bi namreč trajalo kar nekaj časa in zahtevalo kar precej stroškov. Hkrati izpostavljajo, da je embalaža oblikovana tako, da bo potrošnikom olajšala iskanje izdelkov njihove blagovne znamke, ki zagotavlja nizke cene in visoko kakovost.

Kampanja je aktivna po vsej Nemčiji in na vseh kanalih – od digitalnih oglasov in družbenih omrežij do zunanjega oglaševanja.

penny2

penny1

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji