mladina
Aktualno

Kdo se igra z našimi motivi, hrepenenji in sanjami?

V sklopu decembrskih Proglasov v tedniku Mladina so štiri slovenske oglaševalske agencije podale svoj kritičen pogled na vplivneže. Za MM so njihovi predstavniki pojasnili, kakšni uvidi so jih vodili do rešitev.

»V Proglasu smo problematizirali etično sporno prakso, da so klasični vplivneži za svoje delo plačani in da so vsebine bodisi marketinške ali banalne - bore malo jih uporabi svojo moč in vpliv za resnično pozitivne vsebine,« izhodišča za zadnje letošnje Proglase pojasnjujejo v Mladini. Svoje rešitve so prispevali Vladan Srdić (Studio 360), New Moment Ljubljana, Agencija 101 in Studio Terminal.

V imenu všečkov in denarja in Svetega dobička

»Bladerunner, Matrix, Interstellar, Terminator, GOT … Konec vsakega leta smo deležni številnih filmskih uspešnic pustolovskega, pravljičnega in ZF žanra. In vedno znova se s razlogom sprašujem ali gre za fikcijo ali kaj več - strašljive ekosisteme mogočih (bližnjih) prihodnosti. Tistih, ki jih z vsakdanjimi dejanji že pridno ustvarjamo. Konec vsakega leta je tudi čas za fiskalno in emotivno bilanco ter nove zaobljube in upe. Kot družba smo v nasilni tranziciji iz čustvenega v digitalno, iz realnega v navidezno, v pospešeno razčlovečenje. In spet se z razlogom sprašujem kdo si upa lastiti meso in kosti, kdo se igra z našimi motivi, hrepenenji in sanjami? Tisti, ki jih z vsakdanjimi dejanji že pridno podpiramo. In jutri, ko bomo prepričani da je najhujše končno za nami, se bo nasmehnil ta lepi novi svet. V imenu všečkov in denarja in Svetega dobička.«

Vladan Srdić (Studio 360)

studio360

Takšni in drugačni vplivneži niso nov pojav

»Že od nekdaj se okrog določenih posameznikov zbirajo skupine sledilcev, ki jim dajejo moč. In že od nekdaj nekateri moč samo izkoriščajo, drugi pa jo koristijo v dobre namene in predstavljajo pozitiven zgled. Zelo podobno je danes, samo kontekst in tehnologija sta se spremenila.«

Sašo Petek (Agencija 101)

a101

(P)tiček v kletki

»V New Momentu smo se osredotočili na vplivneže, ki svojega vpliva ne izkoriščajo za prodajo (vsaj odkrito ne), ampak za širjenje idej in (dez)informacij. S (p)tičkom v kletki smo želeli na simbolični ravni izpostaviti pomen individualne uredniške politike (samocenzure po zdravi kmečki pameti) in zavedanja odgovornosti pri objavah, ki vplivajo na celotno družbo ali posameznika.«

Luka Kobale (New Moment Ljubljana)

new moment

Studio Terminal

terminal

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji