oglaševalec leta
Aktualno

Kdo bo oglaševalec leta 2019?

Finalisti so Atlantic Droga Kolinska, Petrol, Pivovarna Laško Union, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav. Prejemnik nagrade bo znan na zaključni prireditvi 29. SOF-a, 3. aprila 2020, v Portorožu.

Izbor za oglaševalca leta poteka v treh krogih. V prvem in drugem krogu so za svoje favorite glasovali člani SOZ, pri čemer njihovi glasovi prispevajo 70 % h končnemu rezultatu, 30 % točk pa oglaševalcem prinesejo nagrade s področja oglaševanja in tržnega komuniciranja, ki so jih osvojili v preteklem letu. Sledi tretji krog, v katerem bo o zmagovalcu glasovala še sedemčlanska komisija, v kateri so Špela Žorž, predsednica upravnega odbora SOZ, Mojca Avšič, predsednica Slovenskega združenja oglaševalcev (SZO), Andreja Zadnik Andoljšek in Peter Curk, predstavnika SZO, Dino Zupančič, predstavnik upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (po pooblastilu predsednice), Urban Korenjak, predsednik Slovenskega združenja medijev, in Aleksandra Kregar, podpredsednica Oglaševalskega razsodišča (po pooblastilu predsednika).

Člani komisije bodo pri odločanju izhajali iz pisnih utemeljitev kandidatur in spremljajočih ključnih kreativnih rešitev v letu 2019 ter pri tem upoštevali izhodišča in kriterije, med katerimi so izvirnost in inovativnost nastopa na trgu, kreativnost in konsistentnost komunikacijskih sporočil, ki se odražata v celostni komunikacijski odličnosti, inovativnost pri doseganju ciljnih skupin, osvojene domače in mednarodne nagrade, spoštovanje visokih strokovnih in etičnih standardov ter strokovni prispevek k razvoju tržno-komunikacijske stroke.

V končnem seštevku točk, ki bo določil prejemnika nagrade, bo 40 % prispevalo glasovanje članov SOZ v drugem krogu izbora, 20 % v letu 2019 osvojene nagrade s področja tržnega komuniciranja in 40 % glasovanje komisije.

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji