bla
Aktualno

Kdaj je optimalen čas za promocijo hujšanja in vadbe?

Sodeč po iskanju ključnih besed nas januarja najbolj zanima hujšanje s pomočjo diete, septembra pa fitnes oziroma telesna vadba.

Tjaša Perhavec, strokovnjakinja za optimizacijo in vsebino v agenciji Red Orbit, je v svoji objavi na LinkedInu analizirala ključne besede, ki jih pogosto najdemo med alinejami novoletnih zaobljub. Osredotočila se je na ključne besede »hujšanje«, »fitnes« in »dieta«. Kdor se ukvarja z osebnim trenerstvom in prehrano, svetuje Perhavčeva, naj svoje marketinške aktivnosti pametno časovno razporedi čez vse leto in si pripravi strateški marketinški načrt.

»V objavi na LinkedInu sem se osredotočila na ključne besede in število iskanj na Googlu, kar je sicer tradicionalno povezano s spletno optimizacijo, vendar takšni trendi nakazujejo tudi razmišljanje in prioritete družbe v določenem času, zaradi česar jih je smiselno uporabljati še veliko širše,« pojasnjuje. Tako se je januarja smiselno osredotočiti na promocijo hujšanja s pomočjo diete, zdrave prehrane in razstrupljanja (»detoxa«). Najbolj optimalen čas za promocijo fitnesa in telovadbe je v septembru. »Za optimizacijo svojih spletnih strani na te ključne besede pa naj ponudniki poskrbijo vsaj nekaj mesecev vnaprej, če se želijo v tem času že pozicionirati visoko v spletnih brskalnikih,« svetuje. 

Ob tem nas je zanimal še njen pogled na novoletne zaobljube Slovencev. Po njenih ugotovitvah ljudje na spletnih iskalnikih ljudje zelo malo iščejo prav ključno besedo »novoletne resolucije«, vendar to ne pomeni, da jih ni, temveč zgolj to, da si vsak zada svojo. »Glede na zelo izrazito porast iskanja izrazov za hujšanje in dieto pa sem prepričana, da so novoletne zaobljube v Sloveniji še kako žive in da pra te sodijo med najbolj priljubljene, kar je seveda zelo smiselno izkoristiti tudi v marketinške namene in ljudem pomagati, da jih tudi izpolnijo.«

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji