arco
Aktualno

Kavni mlinček, ki piše zgodbo o uspehu

Le nekaj dni po tem, ko smo Slovenci z Bird Buddyjem dosegli rekord na Kickstarterju, se je na tej platformi za množično zbiranje sredstev uspešno zaključil še en slovenski projekt. Ekipa Goat Story je za kavni mlinček Arco zbrala skoraj milijon evrov.

Pri snovanju izdelka so izhajali iz ideje, ki je v svetu tako imenovane »specialty« kave samoumevna – namreč, da kavo zmelješ neposredno pred pripravo, saj se tako lahko ohranijo vsi okusi in arome kave. »V petnajstih minutah po mletju kava namreč izgubi že dobršen del vonja in okusa, po enem dnevu pa lahko – z malce purističnega vidika sicer – rečemo, da je kava postana. Pomembno pa je tudi, kako kavo zmeljemo in pri tem ima velik vpliv prav mlinček. V zadnjih letih so ročni mlinčki postali zelo priljubljeni, saj omogočajo izjemno dobro kakovost mletja kave, kakršno zmorejo šele profesionalni električni mlini cenovnega razreda preko 1500 evrov. Kakovostni ročni mlinčki pa zmorejo zelo dobro kakovost mletja doseči pri nižji ceni, ki se giblje med 200 in 400 evri,« pravi Dušan Matičič, strateg za blagovno znamko Goat Story.

Kava, kot si jo zaslužite

Navdih za ta edinstveni mlinček so dobili na posnetkih na YouTubu, kjer so nekateri kavoljubci na ročne mlinčke pritrdili vrtalnik in ga tako »motorizirali«. »To je bil naš navdih in dejansko nam je uspelo ustvariti odlično kombinacijo ročnega in električnega mlinčka za kavo. To je prvi takšen izdelek na svetu in glede na odziv je to izdelek, ki ga je ta industrija nujno potrebovala,« pravi Matičič, ki dodaja, da je pravzaprav vsak izdelek Goat Story unikaten in drugačen. »Ponuja novo uporabniško izkušnjo, ki je prej nismo poznali – pa naj gre za aparate za kavo, za mlinček ali kavo iz naše lastne pražarne. Obenem pa se zavedamo, da delamo v ozki niši, ki se imenuje specialty kava. Ta je pri nas še zelo nepoznana in nepriznana. A naša ekipa se trudi, da poleg ponudbe izdelkov in kave našim strankam in sledilcem pokažemo, da na svetu obstaja boljša kava. Takšna, kot si jo zaslužijo,« pravi.

arco

Izjemen uspeh za nišni izdelek

V kampanji, ki se je končala konec januarja 2021, so zbrali več kot 972 tisoč evrov in pravijo, da je bila to njihova najuspešnejša kampanja na Kickstarterju. »V njej smo zbrali več kot v obeh prejšnjih kampanjah za Goat Story. Lagal bi, če bi rekel, da ni bila skrita želja preseči milijona evrov, po drugi strani pa smo presegli dolarski milijon,« z nasmehom pove Dušan Matičič. Pravi, da so uspeh sicer pričakovali, saj so v kampanjo vložili veliko truda in tudi njihov »miniaturni« oddelek marketinga je odlično opravil svojo nalogo.

V pričakovanju novih uspehov

Naslednji korak, ki jih čaka, je spraviti mlinček v proizvodnjo. »Ker se temu projektu posvečamo že več kot leto in pol, so stvari večinoma že pripravljene in mislim, da bomo ujeli načrtovani datum dostave. Seveda pa nas čaka še precej dela tudi na področju marketinga, saj smo po kampanji na Kickstarterju začeli še s kampanjo na platformi Indiegogo, zatem pa že odpiramo predprodajo na naši spletni strani, ki smo jo pravkar prenovili,« našteje. Poleg naslednjih korakov z Arcom se že spogledujejo z naslednjo kampanjo na Kickstarterju, za katero menijo, da bo tokratno še precej presegla. »Za zdaj naj bo še skrivnost, a naj malce namignem … Espresso …« malce skrivnostno sklene Matičič.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji