Katja Cimermančič zdaj samostojna svetovalka za komuniciranje
Katja Cimermančič se po skoraj petih letih vodenja oddelka za medijske analize in raziskave na Klipingu, kjer je med drugim pustila sled tudi z novo metodologijo merjenja komunikacijskih učinkov, podaja v podjetniške vode.
Kot svetovalka za komuniciranje se bo med drugim ukvarjala s pripravo komunikacijskih strategij, svetovanjem ter izobraževanji na področjih javnega nastopanja, odnosov z javnostmi in merjenja učinkov komuniciranja.
Katja Cimermančič je sicer magistrica mednarodnih odnosov in certificirana strokovnjakinja za merjenje in analizo komunikacijskih učinkov. Svojo kariero je začela kot novinarka, voditeljica in urednica na Televiziji Novo mesto in nadaljevala na Časniku Finance, najprej kot novinarka in pozneje kot članica ekipe vsebinskega marketinga. Med drugim je izkušnje pridobivala tudi v tujini, v institucijah Evropske unije in Združenih narodih.
»Dobra in učinkovita komunikacija ni le dober piar. Gre za kombinacijo strateškega načrtovanja, povezovanja in spajanja z organizacijskimi in poslovnimi modeli podjetja, plasiranja pravih vsebin na prave kanale, dobrega javnega nastopa in tudi merjenja komunikacijskih učinkov. Na slovenskem trgu vidim priložnost ravno tukaj – v povezovanju različnih področij, v spajanju zakonitosti medijskega in poslovnega sveta s funkcijo komuniciranja,« pravi. Kot dodaja, je njena želja, da bi svoje znanje in izkušnje delila z drugimi in jim pri tem pomagala briljirati v njihovih komunikacijah, zdaj dozorela v poslanstvo in življenjski projekt.