pANOGE
Aktualno

Katere gospodarske panoge bodo najbolj prizadete zaradi koronakrize?

Svetovalno oglaševalske agencije v teh negotovih časih za svoje naročnike pripravljajo ažurna poročila o aktualnem stanju, možnih scenarijih odvijanja dogodkov in priporočljivih ukrepih, ki bi jih blagovne znamke morale začeti izvajati čimprej.

Najhujše posledice za gostinstvo in turizem ter industrijo luksuza

Sodeč po izkušnjah iz Kitajske širjenje virusa različno vpliva na posamezne gospodarske panoge. Po podatkih raziskovalne družbe Kantar so med najbolj prizadetimi storitvenimi dejavnostmi zagotovo gostinstvo, turistični sektor in industrija potovanj, ponudniki razvedrilnih in zabavnih dejavnosti zunaj doma, frizerstvo, kozmetične in lepotne storitve ter fitnes centri, med izdelčnimi kategorijami pa luksuzni izdelki, alkoholne pijače, zabavna elektronika, gospodinjski aparati, kozmetični izdelki ter oblačila in modni dodatki. Izdelke za osebno nego bo kriza le ošinila, medtem ko se bo še povečala potrošnja izdelkov, kot so izdelki za zaščito pred širjenjem virusa, čistila za dom, zdravila brez recepta in prehranski dodatki, spletne igre in razvedrilo, hrana in pijača ter zdravstveno in življenjsko zavarovanje.

Ljudje si bodo dali duška ter spet začeli obiskovati lokale in restavracije

Toda ko bo moč pandemije usahnila, bodo nekatere izdelčne kategorije ponovno zacvetele, saj bodo ljudje začeli več trošiti zanje. Ponovno bo zaživelo obiskovanje lokalov in restavracij ter zabava zunaj doma; tudi izdatki za oblačila in modne dodatke ter hrano in pijačo se bodo okrepili. Raziskovalci napovedujejo tudi, da se bo še več ljudi odločalo za obisk telovadnic in fitnesov, seveda pa bodo z veseljem obiskali tudi frizerja in kozmetičarko. Več denarja bodo namenili tudi kozmetičnim izdelkom in izdelkom za osebno nego. Po drugi strani pa se bodo zmanjšali izdatki za spletne igre in razvedrilo, ljudje pa tudi še ne bodo pripravljeni trošiti za luksuzne izdelke.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji