Kanski levi bodo letos digitalni
Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, ki bo med 21. in 25 junijem 2021, so odpovedali fizični dogodek in ga v celoti prestavili na splet.
Za razliko od leta 2020 se družba Ascential Events, ki organizira Kanske leve, ni odločila za odpoved svetovnega prvenstva v oglaševanju. Je pa bila časovnica napovednikov zelo podobna. Najprej so samozavestno napovedovali fizični dogodek, nato hibridnega, v luči tretjega vala pandemije covida-19 po Evropi pa so se odločili za spletni dogodek z imenom Cannes Lions Live.
»Cannes Lions Live napoveduje vrnitev nagrad. Po lanskem 'odmoru' želimo skupnosti ponovno dati možnost, da se poglobijo v kreativna dela. Posvetili se jim bomo v velikem obsegu. Dogajanje bomo spremljali ves teden, analizirali zmagovalce, objavljali vpoglede in predstavljali nove talente. Gre za vrnitev merila uspešnosti in trenutka, ko se panoga ozre nazaj pa tudi naprej,« je povedal Simon Cook, direktor festivala.