lions
Aktualno

Kanski levi bodo letos digitalni

Organizatorji mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, ki bo med 21. in 25 junijem 2021, so odpovedali fizični dogodek in ga v celoti prestavili na splet.

Za razliko od leta 2020 se družba Ascential Events, ki organizira Kanske leve, ni odločila za odpoved svetovnega prvenstva v oglaševanju. Je pa bila časovnica napovednikov zelo podobna. Najprej so samozavestno napovedovali fizični dogodek, nato hibridnega, v luči tretjega vala pandemije covida-19 po Evropi pa so se odločili za spletni dogodek z imenom Cannes Lions Live.

»Cannes Lions Live napoveduje vrnitev nagrad. Po lanskem 'odmoru' želimo skupnosti ponovno dati možnost, da se poglobijo v kreativna dela.  Posvetili se jim bomo v velikem obsegu. Dogajanje bomo spremljali ves teden, analizirali zmagovalce, objavljali vpoglede in predstavljali nove talente. Gre za vrnitev merila uspešnosti in trenutka, ko se panoga ozre nazaj pa tudi naprej,« je povedal Simon Cook, direktor festivala.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji