splet
Aktualno

Kakšnim spletnim stranem kupci najbolj zaupajo?

Nezadovoljen uporabnik bo spletno stran zapustil v desetih do dvajsetih sekundah, zato je prvi vtis ključnega pomena. Kar 95 odstotkov spletnih kupcev pa bo takoj zapustilo spletno stran, če jim ne bo vzbujala zaupanja.

Po raziskavi AddictiveTips.com, ki so jo izvedli med 4.503 spletnimi uporabniki z vsega sveta, 88 odstotkov vprašanih ni nikoli nakupovalo preko spletne strani, za katero so menili, da ji ne morejo zaupati. Kar 79 odstotkov se jih namreč najbolj boji spletne prevare. Več kot polovica, 54 odstotkov, pa jih navaja, da na spletne strani, nevredne zaupanja, naletijo enkrat tedensko.

Kako torej pomiriti strahove kupcev in vzbuditi njihovo zaupanje?

1. Ponudite znane plačilne metode: kar 77 odstotkov vprašanih je izjavilo, da bo nakup opravilo le, če jim bo spletni trgovec omogočil možnosti plačila, ki jih že dobro poznajo.

2. Poskrbite za kakovostne ocene: na drugem mestu med dejavniki, ki bi kupca najbolj prepričali v spletni nakup, so kakovostne ocene drugih uporabnikov, ki jih lahko na spletni strani preprosto najdejo. Pomen ocen je izpostavilo 62 odstotkov vprašanih.

3. Izpostavite priznane pečate zaupanja: 59 odstotkov anketiranih je kot tretji dejavnik spletne strani, ki jim vzbuja zaupanje, izpostavilo varno odjavo, sprejemljiv način plačila in znake, podeljene s strani uveljavljenih institucij.

4. Uporabite varnostne SSL-certifikate: ti certifikati so na četrtem mestu med najbolj zaupanja vrednimi dejavniki spletne strani; navedlo jih je 55 odstotkov vprašanih.

5. Navedite naslov in telefonsko številko: kontaktni podatki vzbujajo zaupanje pri 54 odstotkih vprašanih.

Med drugimi dejavniki spletnih strani, ki spletnim kupcem vzbujajo zaupanje, so še objavljeni pogoji poslovanja, aktivnosti na družbenih omrežjih, dobro oblikovanje spletne strani, veliko število sledilcev na družbenih omrežjih in kakovostne fotografije.

Čemu pa se je na spletnih straneh bolje izogniti, če ne želite izgubiti zaupanja kupcev?

1. Odrecite se pojavnim oglasom: kar 80 odstotkov vprašanih motijo oglasi, ki se drug za drugim pojavljajo, ko obiščejo spletno stran, zato bi se tudi odpovedali nakupu.

2. Poskrbite za pravopis: slovnične napake so drugi dejavnik, ki bi kupce odvrnil od nakupa; to jih je izjavilo kar 76 odstotkov.

3. Ponujajte le znane načine plačevanja: 69 odstotkom vprašanim vzbujajo skrb plačilne metode, ki jih ne poznajo.

4. Poskrbite za hitro nalaganje strani: počasno nalaganje spletne strani ni le preizkušnja za živce, temveč tudi razlog za nezaupanje v spletno stran; to je izjavilo 62 odstotkov vprašanih.

5. Zagotovite delovanje vseh podstrani: napake 404 so prav tako moteče za uporabnike, kar je izpostavilo 61 odstotkov vprašanih.

Uporabniki bodo postali nezaupljivi tudi, če bodo na spletni strani objavljene fotografije iz fotoknjižnic, dvom pa jim vzbujajo tudi nedelujoče povezave, pomanjkanje kontaktnih podatkov, odsotnost ocen in uporabnikom neprijazno oblikovanje.

Če se želite izogniti najpogostejšim napakam v spletnem komuniciranju, vam priporočamo, da se udeležite Akademije za upravljavce družbenih omrežij (UDO), s katero Marketing magazin začne 2. marca 2021. Vrhunski slovenski strokovnjaki vam bodo namreč približali vse skrivnosti uspešne spletne komunikacije. Več informacij poiščite na spletni strani www.udo-smm.si.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji