bla
Aktualno

Kako zagreniti prvi zmenek

V oglasu znamke viskija Monkey Shoulder komik Joel McHale v slogu skrite kamere pare na prvem zmenku spravlja v še večjo zadrego.

Ameriški komik Joel McHale nam na začetku oglasa, ki je delo agencije M&C Saatchi, skuša »prodati« viski.  Kaj kmalu ugotovi, da oglas ne deluje in da njegovega stereotipnega govora verjetno nihče ne posluša. Ker pa znamka prisega na sproščenost, so se s sodelavci odpravili na teren. Natančneje med tiste, ki so najmanj sproščeni. Prav imate, to so pari na prvem zmenku.

McChale jih tako nagovarja, da naj bodo bolj spontani in odprti, ter jim seveda ponudi rešitev obliki koktejla z viskijem Monkey Shoulder. Večini parov je vidno nelagodno. Enega pa jim le uspe prepričati, da obisk baleta zamenjata za obisk lokala, kjer se med drugim odvija tudi turnir v rokoborbi.«Na prvem zmenku ni nič slabšega, kot da se nekdo preveč trudi in misli, da bo nekoga, ki ga je spoznal na aplikaciji za zmenkarije, navdušil tako, da ga bo zvlekel na ogled štiriurne nemške opere,« je povedal Joel McHale.

 

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji