bla
Aktualno

Kako zagreniti prvi zmenek

V oglasu znamke viskija Monkey Shoulder komik Joel McHale v slogu skrite kamere pare na prvem zmenku spravlja v še večjo zadrego.

Ameriški komik Joel McHale nam na začetku oglasa, ki je delo agencije M&C Saatchi, skuša »prodati« viski.  Kaj kmalu ugotovi, da oglas ne deluje in da njegovega stereotipnega govora verjetno nihče ne posluša. Ker pa znamka prisega na sproščenost, so se s sodelavci odpravili na teren. Natančneje med tiste, ki so najmanj sproščeni. Prav imate, to so pari na prvem zmenku.

McChale jih tako nagovarja, da naj bodo bolj spontani in odprti, ter jim seveda ponudi rešitev obliki koktejla z viskijem Monkey Shoulder. Večini parov je vidno nelagodno. Enega pa jim le uspe prepričati, da obisk baleta zamenjata za obisk lokala, kjer se med drugim odvija tudi turnir v rokoborbi.«Na prvem zmenku ni nič slabšega, kot da se nekdo preveč trudi in misli, da bo nekoga, ki ga je spoznal na aplikaciji za zmenkarije, navdušil tako, da ga bo zvlekel na ogled štiriurne nemške opere,« je povedal Joel McHale.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji