Kako so Generalijevi zastopniki postali MM-ova akcija leta 2020
Generali je v oglaševalsko akcijo »Reditude zastopniki«, aktualno MM-ovo akcijo leta, namesto igralcev vključil svoje zastopnike – in zadel v polno.
Gašper Meden
»Tudi če bi iskali igralce, bi težko našli primernejše obraze«
Oglaševalska akcija »Reditude zastopniki« je prva globalna oglaševalska akcija zavarovalniške skupine Generali, ki pa je prav v svojem prvem delu dala vsem državam možnost, da jo zasnujejo skupaj s svojimi zastopniki in ji tako vdihnejo lokalno noto. »V Sloveniji smo to možnost v največji možni meri tudi izkoristili,« je povedala Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v Generali Slovenija. Akcija je nastala v sodelovanju s svetovalnim podjetjem Pristop.
Zastopniki Zavarovalnice Generali so bili sodeč po raziskavi Zavarovalniški monitor 2019 prepoznani kot strokovni in prijazni v svoji panogi. »In ker verjamemo, da so zaposleni najboljši odraz podjetja, smo se tudi v tem primeru odločili, da v ospredje akcije postavimo prav njih,« so povedali v Generaliju. V oglasih se je tako pojavilo sedem Generalijevih zastopnikov, fotografije preko 45 zastopnikov pa so bile uporabljene tudi v vseh preostalih oglasnih gradivih oglaševalske akcije.
»Zavedali smo se, da to lahko rahlo oteži sam kreativni in produkcijski proces, a je bilo tu bolj pomembno, da prenesemo pristno sporočilo s strani tistih, ki v realnem življenju poslujejo s strankami. So bile pa vse skrbi že prvo uro snemanja odveč, saj so se zastopniki odlično izkazali pred kamero in tudi če bi iskali igralce, dvomimo, da bi našli bolj primerne obraze,« so še povedali v Pristopu.
Pri medijskem zakupu povečali delež digitalnih medijev
Za odmevnost akcije je po mnenju Almaševe več razlogov. Na prvem mestu izpostavlja prav to, da so v ospredje postavili svoje zastopnike in odnos do strank ter način dela, ki je lasten zavarovalnici Generali. »Naši zastopniki, ki so s strankami vsakodnevno v neposrednem stiku in z njimi gradijo dolgoročne odnose, so tako postali obraz in glas naše akcije,« pojasnjuje Almaševa. K odmevnosti so po njenih opažanjih zelo prispevali tudi zaposleni oziroma interna javnost.
»Akcija je bila že od vsega začetka pri interni javnosti zelo pozitivno sprejeta. To se je naprej pokazalo že poleti, ko smo z internim natečajem iskali sodelavce za sodelovanje v akciji in so prijave presegle pričakovanja. Nato pa še ob predstavitvi, saj smo dosegli zares visoko vidnost na družbenih omrežjih, tudi zaradi močne podpore naših zaposlenih, ki so oglase delili na svojih kanalih,« je zadovoljna Almaševa. Prepričana je, da je k odmevnosti zagotovo prispevala tudi »drugačnost« akcije, z udarno in prepoznavno glasbo, s kratkimi, grafično poudarjenimi sporočili, in zakupom oglasnega prostora, pri čemer je bil delež digitalnih medijev bistveno višji kot v preteklosti.
Ljudje v lokalnih okoljih so prepoznali »svoje« agente
Z uspehom akcije so pri Generaliju zelo zadovoljni tudi širše, saj so bili odzivi strank po besedah sogovornice zelo dobri. Agenti, še posebej tisti, ki so bili na oglasih, so bili deležni številnih pozitivnih odzivov svojih strank. »K temu je zagotovo prispevalo tudi to, da smo pri zakupu oglasnega prostora upoštevali tudi območje, kjer agent sicer deluje in tako zagotovili, da so v lokalnih okoljih ljudje na oglasih prepoznavali 'svoje agente'. Prvi rezultati akcije, vseh v tem trenutku še nimamo, so zelo dobri, med drugim smo močno dvignili število stikov obstoječih in potencialnih strank z zavarovalnico in tako presegli enega od zastavljenih ciljev,« je povedala Almaševa.
»Reditude zastopniki« so imeli tudi svoj t. i. dražilni (ang. teasing) del. Kot pravi Almaševa, je bila nova akcija tako drugačna od preteklih, da so bili s sodelavci od prvega trenutka odločeni, da naredijo akciji primerno najavo. »In teasing je naredil prav to – plakati so pritegnili pozornost javnosti in tlakovali pot novi akciji. Da so ljudje hitro in pravilno ugotovili, da gre za Generali, je pozitivno, saj to le dokazuje, da so elementi naše celostne podobe že tako dobro prepoznani, da jih ljudje povežejo z znamko tudi brez logotipa,« pojasnjuje.
Akcija se z »reditudom« nadaljuje v letu 2021
Akcija z zastopniki je del komunikacijske platforme, ki bo aktualna tudi v letu 2021. Tako bodo v Generaliju tudi v prihodnje poudarjali svoj »reditude«, torej to, kar je zapisano v DNK-ju zavarovalnice: empatijo in srčnost ter predanost, odzivnost in proaktivnost. »Vse komunikacijske aktivnosti pa bomo podpisovali z zdaj že dobro znanim sloganom 'Ker nam pomenite vse'. Nove akcije in aktivnosti so že v pripravi, prve boste lahko že kmalu opazili,« sklene Almaševa.