Kako se je Slovenija odela v rumeno
Zmaga Tadeja Pogačarja na Dirki po Franciji in pobuda Kolesarske zveze Slovenije sta v enem vikendu Slovenije začasno spremenili iz zelene v rumeno destinacijo.
Od Triglava do predsedniške palače
V soboto smo se tudi pri MM-u pridružili pobudi Kolesarske zveze Slovenije »Slovenija v rumenem«, da se ob slovenski zmagi na Dirki po Franciji v ponedeljek vsi oblečejo rumeno. »Ob tem res nepozabnem, a upamo ne tudi enkratnem dogodku za slovensko kolesarstvo, smo se odločili rumeno majico proslaviti na prav poseben način. Slovenke in Slovence smo praktično čez noč pozvali, da se v ponedeljek, dan po kar dvojni slovenski zmagi v Franciji, vsi oblečejo v rumeno in svojim objavam dodajo ključnik #slovenijaVrumenem«, so zadovoljni na Kolesarski zvezi Slovenije (KZS). Kot vidite na fotografijah, so se pobudi pridružile tudi druge športne zveze, klubi, podjetja, posamezniki, predstavniki države in znani obrazi. Med drugim se je pobuda povzpela na Triglav, Ljubljanski grad in Kanin, skočila v Planici, obiskala resničnostni šov MasterChef in potovala do Pariza.
Pobuda je nastala v sodelovanju z agencijami skupine Publicis Groupe Slovenia, ki ima svoj globalni sedež prav v Parizu. »V skupini Publicis Groupe smo po vzoru ekip na Touru strnili vrste in kampanjo v res bliskovitem času pripeljali do cilja. Saatchi&Saatchi je prevzel kreativno iniciativo in izvedbo, Publicis podobo in vodenje projekta, MSL odnose z javnostmi in aktivacijo na družbenih omrežjih, Starcom in Zenith pa dogovore z medijskimi hišami,« pojasnjujejo v Publicis Groupe Slovenia.
Zaradi velikega odziva je KZS na svoji spletni strani tudi takoj začela s prodajo kratkih majic s podobo pobude. Na kolesarski zvezi pa zaključujejo, da si vsi, ki v ponedeljek niso imeli rumenega kosa oblačila, tega priskrbijo najkasneje do 28. septembra 2020, ko bo za slovenske kolesarje organiziran sprejem na Kongresnem trgu v Ljubljani.