Kako se je skladišče Pivovarne Union obarvalo v rdečo
Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Promotor svoje skladišče v Ljubljani odela v za Union značilno rdečo barvo. S površino več kot dva tisoč kvadratnih metrov gre za enega od najbolj »polepljenih« objektov v širši regiji.
Gašper Meden
Kot so za MM povedali v agenciji Promotor, so se v Pivovarni Union nanje obrnili z željo posodobitve fasade njihove prepoznavne stavbe na Pivovarniški ulici v ljubljanski Šiški. Kot pravi Cene Šubic, direktor agencije Promotor, je agencija sprejela izziv in rezultat je mogoče opaziti na začetku Celovške ceste. »Površina je več kot dva tisoč kvadratnih metrov, kar predstavlja največji polepljen objekt v širši regiji. Porabili smo 45 rol nalepk in 45 rol laminacije. Ena rola je dolga 50 metrov,« je povedal Šubic. Pri izvedbi plakatiranja je sodelovalo 15 ljudi, projekt pa je zahteval mesec dni priprav in, kot poudarja sogovornik, tri fascikle dokumentacije. »K temu je treba prišteti še šest dni dela v povezavi z demontažo starega nedelujočega napisa, čiščenjem površin, lepljenjem in plakatiranjem. Dela so potekala v dveh izmenah.«
V Pivovarni Laško Union poudarjajo, da je bil osnovni namen osvežiti videz fasade, ki je bila potrebna prenove. Uporabljene nalepke po novem ščitijo zgornjo kovinsko plast pred nadaljnjimi vremenskimi vplivi. »Nov videz stavbe v prostor prinaša svežino, stavba govori zgodbo o tesni povezanosti znamke z mestom. Blagovna znamka Union je namreč neločljivo povezana z zgodovino mesta Ljubljane. Skupaj si delita navdihujočo legendo o zmaju. Pri zasnovi nove fasade smo zato smiselno prepletli elemente kultne blagovne znamke Union, med katerimi je tudi značilna rdeča barva, in zgodovine mesta Ljubljana. Poleg novega logotipa je tako odslej na stavbi tudi slika stare pivovarne, s čemer prepletamo še zgodbo kulturne dediščine z utripom sedanjosti,« pojasnjujejo.