jože
Aktualno

Kako je T-2 pokazal svojo človeško plat

T-2 v novem oglasu na zabaven način poudarja predanost podpori strankam. Verjamejo namreč, da je ta lahko celo pomembnejša od cene storitev.

Skrb za uporabnika je ključna

V oglaševalski akciji »Morda najbolj prijazen operater«, pod katero je podpisana agencija Arih, z Jožetom Robežnikom v glavni vlogi spremljamo bolj ali manj vsakdanje pogovore podporne službe. Na eni strani hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje, po drugi strani pa je naloga ponudnikov pomoč in podpora uporabnikom. Predpostavka akcije je tako bila, da je tehnična dovršenost dostopna praktično vsem na svetu, človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti.

Ob tem je Gregor Štampohar, član poslovodstva družbe za prodajo in marketing pri T-2, za MM poudaril, da je skrb za uporabnika pri telekomunikacijskih storitvah ključna. »Naročniki našo odzivnost izjemno cenijo, saj jim vedno stojimo ob strani, ko nas potrebujejo. Da smo na slovenskem trgu v zadnjih nekaj letih prepoznani kot operater z vrhunsko uporabniško podporo, seveda ni naključje, saj svoj odnos do uporabnikov nenehno izpopolnjujemo in se trudimo biti vedno boljši. S takšnim pristopom uresničujemo svoje poslanstvo, ki se odraža v vse večjem zadovoljstvu uporabnikov z našimi storitvami,« je povedal.

Podpora uporabnikom je lahko pomembnejša od cen storitev

Ena od zanimivosti akcije je, da praktično ni umestitve oziroma omembe produkta ali storitve. Po besedah sogovornika v T-2 oglaševanje usmerjajo tako v prepoznavnost in moč blagovne znake T-2 kot tudi v promocijo posameznih storitev in produktov. »V tem delu oglasne akcije smo želeli izpostaviti naše prednosti v smislu dobre podpore uporabnikom, saj je ta lahko celo pomembnejša od cene samih storitev.«

Ob tem nas je zanimalo še, ali jih je agencija z idejo prepričala »v prvo«. Sodelovanje med T-2 in agencijo Arih poteka že desetletje, zato so pri pripravi oglaševalskih kampanj po Štampoharjevih besedah zdaj že zelo dobro uigrani. »Cilje, ki jim v T-2 sledimo, znajo osmisliti s kreativnimi in zanimivimi idejami, odstopanja v željah in realizaciji pa so redka. Izbira Jožeta Robežnika, ki zdaj javnosti sporoča, zakaj je dobro biti T-2 naročnik, se je ponujala kar sama. Le kdo bi bil pri tem lahko bolj prepričljiv kot eden od naših dolgoletnih zadovoljnih uporabnikov?« pojasnjuje Štampohar.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji