bla
Aktualno

Kako je Ryan Reynolds Medvedka Puja priklopil na internet

Hollywoodski zvezdnik Ryan Reynolds je za promocijo svoje telekomunikacijske družbe Mint Mobile priredil izvirnik literarne klasike Medvedek Pu.

Ker so dela angleškega pisatelja in pesnika Alana Milneja, ki je najbolj znan po zgodbi o Medvedku Puju, postala javna (od leta 1961 je imel ekskluzivne pravice do uporabe lika medijski konglomerat Disney), so »dostop« do zgodb dobili tudi drugi. Med prvimi je prosto uporabo izkoristil Ryan Reynolds, kanadski igralec in vedno bolj opazen marketingar, ki je v oglasu znamke svojega telekomunikacijskega podjetja Mint Mobile naslovnega junaka, Medvedka Puja (ang. Winnie the Pooh), preimenoval v Winnie the Screwed (v prevodu: »Nategnjeni« Pu). Tako v kratki zgodbi skozi Reynoldsovo pripoved spremljamo, kako se Pu po težavah s starim ponudnikom le spametuje in se »priklopi« na Mint Mobile.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji