enki
Aktualno

Kako aktivirati kupce v virtualni resničnosti?

Virtualna resničnost je trend, ki bo imel vse širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje na splošno, postala bo stalnica, s katero bomo v stiku na dnevni ravni.

S cenovno vedno bolj dostopnimi in uporabnikom prijaznimi očali, se razvoj industrije hitro širi izven zabavne industrije, marsikatero podjetje je že zgrabilo priložnost in svojim uporabnikom ponudilo edinstvena VR doživetja. Kako se približati ciljnemu občinstvu preko VR doživetij, so za bralce MM svetovali iz spletne agencije Enki.

1. Doživetja na lastni koži

Podjetja in blagovne znamke imajo pred sabo edinstveno priložnost, da pritegnejo svoje potrošnike z doživetji v virtualni resničnosti skozi zgodbe, ki izobražujejo in zabavajo. VR doživetja bodo uporabnikom končno uspela približati občutke, ki bi jih doživeli v realnem svetu, uporabniki pa bodo skozi interakcije, postajali aktivni udeleženci. Za partnerja, ki se ukvarja s proizvodnjo procesnih sistemov, smo v VR postavili njihove glavne produktne rešitve s katerimi lahko uporabnik interaktira in skozi lastno uporabniško izkušnjo spoznava delovanje. Uporaba virtualne predstavitve je v veliko podporo prodajni ekipi, saj si potencialni kupci bolje predstavljajo produktne rešitve, ko se odločajo o nakupu.

2. Usposabljanja in izobraževanja

Velik potencial pri uporabi VR tehnologije vidimo v usposabljanju, ki je v obliki kot ga danes poznamo lahko zahteven proces, ki ga običajno spremljajo visoki stroški. Svoje pripravnike lahko s pomočjo virtualne resničnosti spravimo skoraj v vsako situacijo, ki si jo lahko zamislimo in omogočimo, da jo »doživijo« z več čutili. Takšno izobraževanje prinaša boljše rezultate z manj tveganji (vsako napako, ki je naredimo, lahko odpravimo s pritiskom na gumb in pričnemo znova). Udeleženci pa se po opravljenem treningu počutijo bolj suvereno za opravljanje nalog. VR izobraževanje dosega kar 80 odsotno višjo stopnjo pomnjenja in 4-krat hitrejši čas učenja v primerjavi s klasičnimi metodami, saj obogati učni proces in ga naredi veliko bolj prijetnega.

3. Virtualen sprehod po nepremičnini

Virtualna resničnost bo zagotovo imela močan vpliv na prodajo nepremičnin. Potrošniki so trenutno prisiljeni kupovati nepremičnine na podlagi idejnih načrtov in statičnih fotografij, ki ne dajejo dejanskega vpogleda in delujejo neosebno. Z VR-jem pa bodoči dom virtualno oživimo, s čimer uporabnika premaknemo iz stanja pasivnega gledalca v aktivnega snovalca, ki se sprehaja po stanovanju, izbira ploščice, barve sten, notranjo opremo ipd., še preden je gradnja sploh končana. Izkušnja do katere lahko uporabnik dostopa ne glede na čas in lokacijo pa je neprimerljiva z ostalimi mediji.

enki

4. Potovanja brez grenkega priokusa

Rezervacije potovanj in hotelskih namestitev brez predhodnega virtualnega obiska si kmalu ne bomo znali več predstavljati. Govorimo namreč o dejavnosti, kjer na odločitev v največji meri vpliva vtis, ki ga ustvarimo. Z uporabo VR-ja uporabniki potujejo v daljne kraje, kjer lahko vnaprej obiščejo priljubljene znamenitosti, namestitvene možnosti in presodijo o aktivnostih na potovanju.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji