Mighty
Aktualno

Kaj smo izvedeli na največjem LinkedIn dogodku v Sloveniji

Dvodnevni dogodek v organizaciji agencije Mighty Krulz je združil konferenco in poglobljene delavnice, na katerih so domači in mednarodni strokovnjaki delili svoja znanja, vpoglede in praktične strategije.

Moč osebnih in korporativnih zgodb na LinkedInu

Dogodek je otvorila Tina Cipot, partnerica in izvršna direktorica o28, ki je izpostavila, da znamka presega logotip – gradijo jo zgodbe, vrednote in ljudje, ki jih podjetje predstavlja. »Ljudje ne zaupajo logotipom, zaupajo obrazom in zgodbam,« je poudarila. LinkedIn je opisala kot orodje za humanizacijo podjetja, ki lahko z avtentičnimi vsebinami izboljša ugled in zaupanje. Predstavila je, kako aktivnost zaposlenih na omrežju prispeva k večji vidnosti in verodostojnosti podjetja, ter podjetjem svetovala, naj delijo zgodbe o kulturi, vrednotah in uspehih.

SEO in LinkedIn: Zmagovalna kombinacija za vidnost

Barbara Slade Jagodić, strokovnjakinja za SEO in LinkedIn vsebine, je razkrila, kako lahko podjetja združijo prednosti SEO in LinkedIna za doseganje večje vidnosti na spletu. Poudarila je, da je LinkedIn visoko pozicioniran na iskalnikih, kar omogoča manjšim podjetjem brez velikih proračunov, da gradijo prisotnost in dosežejo ciljno občinstvo. Svetovala je uporabo LinkedIn člankov kot platforme za ustvarjanje vsebin, še posebej za podjetja, ki se soočajo z omejitvami pri objavljanju člankov na svojih spletnih straneh. »SEO je dolgoročna naložba, ki zagotavlja stabilno pozicijo, medtem ko LinkedIn zahteva stalno aktivnost za ohranitev vidnosti,« je pojasnila.

Kako do milijona evrov prodaje s pomočjo LinkedIna

Luka Srbič je predstavil navdihujočo, a strateško zgodbo o tem, kako je podjetje BeLife z LinkedInom ustvarilo milijon evrov prodaje. Prikazal je, kako ciljno povezovanje in dosledni follow-upi pripeljejo do osupljivih prodajnih rezultatov. »LinkedIn ni zgolj omrežje, ampak platforma za gradnjo zaupanja,« je poudaril in izpostavil pomen ciljno usmerjenih sporočil  in strateških objav za pridobivanje poslovnih priložnosti. »80 odstotkov prodaje zahteva vsaj pet nadaljnjih stikov – vztrajnost je ključ do uspeha,« je zaključil.

Pisanje brez UI-orodij: umetnost avtentičnosti

Jasmin Alić, eden vodilnih glasov na LinkedInu, je poudaril pomen avtentičnih vsebin, ki ne temeljijo na umetni inteligenci. »Ne pišite tako, da dosežete milijone. Pišite tako, kot da je vaš bralec vreden milijon ljudi,« svetuje in udeležence opozarja, da algoritmi na LinkedInu prepoznavajo in zaustavljajo doseg objav, ki vsebujejo umetne fraze, ustvarjenje s pomočjo UI.

Osebno znamčenje kot ključ do miselnega vodenja

Sam G. Winsbury je predstavil, kako postati miselni voditelj in zgraditi osebno blagovno znamko, ki odpira vrata do novih priložnosti. Ampak kako? Tako, da postaneš avtoriteta v svoji niši, ne pa, da poskušaš ugajati vsem. »LinkedIn je prostor za strateško pozicioniranje, kjer lahko gradimo svoj profesionalni ugled,« je poudaril.

Drzna komunikacija v tradicionalni panogi

Andrej Krajner (NLB) in Jure Bračko (OTP Banka) sta delila zakulisje drzne kampanje, ki je presegla meje tradicionalnega bančništva. S svojim kreativnim pristopom – mobilnim bankomatom in žerjavom za »čistejši pogled na konkurenco« – sta pokazala, kako lahko tradicionalne panoge s humorjem in drznostjo dosegajo odlične rezultate. »Kampanja je uspela zaradi profesionalnega in osebnega odnosa, zaupanja in spoštovanja,« sta poudarila.

Pogled v prihodnost in poglobljene delavnice

Dogajanje prvega dneva sta zaključila Jasmin Alić in Sam G. Winsbury, ki sta na okrogli mizi razpravljala o vplivu umetne inteligence, pomenu videovsebin in prihodnosti LinkedIna. Naslednji dan sta vodila poglobljeni delavnici, kjer so udeleženci skozi praktične primere pridobili vpoglede in znanje za izboljšanje lastnih vsebin in pozicioniranje osebne (ali poslovne) znamke.

Organizatorji so za MM povedali, da je dogodek presegel njihova pričakovanja in potrdil, da je LinkedIn ključna platforma za gradnjo osebnih in korporativnih znamk, ne glede na panogo. »Udeleženci so izpostavili predvsem vrhunski program in organizacijo, kakovostne govorce in uporabnost pridobljenega znanja. Čeprav se nam Lara Acosta zaradi bolezni ni mogla pridružiti, že načrtujemo njen prihod na naslednji dogodek. Hvala vsem, ki ste bili z nami in pomagali ustvariti nepozabno izkušnjo. Za vse, ki pa ste dogodek zamudili – ne skrbite, zgodba se nadaljuje. Se vidimo prihodnje leto,« so še sporočili.

Mighty

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji