popsi afna
Aktualno

Kaj imajo skupnega La Popsi, vesolje in Lepa afna?

Kot soustvarjalci medijskega projekta desetletja Štartaj Slovenija v agenciji Formitas Creative podpirajo mlade podjetnike ob prihodu na trg.

Z nekaterimi podjetniki je poslovno sodelovanje preseglo sam projekt – med njimi je tudi znamka La Popsi, ki je naročnik agencije že tri leta. Zanje so oblikovali embalažo za tri izdelke v novi liniji za otroke Moon Melts. »Posebnost teh sadnih prigrizkov je, da jih lahko uživate tudi v vesolju. Čisto zares! Zaradi postopka liofilizacije se vsi vitamini in minerali v izdelku ohranijo, odstrani se le voda. To tehnologijo uporablja tudi vesoljska agencija NASA,« pravijo v agenciji Formitas Creative.

popsi melts

Novi okusi, novo sodelovanje

Pred kratkim pa sta se ustvarjalki La Popsi odločili združiti moči z vplivnico Leo Filipovič oziroma Lepo afno. In ker so najboljše stvari tri, je poslovno sodelovanje obrodilo bogate sadove. Število tri se zrcali tudi v okusu novega izdelka, in sicer bodo vaše brbončice zaznale med, limono in jagodo. V agenciji Formitas Creative so ob priložnostnem soznamčenju oblikovali embalažo za nov izdelek. »Oblikovanje združuje elemente obeh znamk, ki je pri tokratni omejeni izdaji multipacka sestavljen iz prepoznavnih elementov in oblikovan v slogu Lepe afne, vendar v barvah in ustaljenem se ponavljajočem se vzorcu, ki hkrati ponazarja okus. Tako La Popsi oblikovno ohranja svojo prepoznavnost, hkrati pa je ravno dovolj drugačen, da je takoj jasno, da gre za posebno izdajo,« pravijo.

Kot je značilno za vse izdelke La Popsi, tudi tega krasi citat, za katerega pravijo, da odlično povzame bistvo sodelovanja med omenjenimi znamkami in hkrati potrjuje filozofijo, da sami zmoremo veliko, skupaj pa zmoremo vse. Tokratno avtorstvo pripada Lei: »Moja definicija sreče: sladoled v skrinji in prijatelj na poti k meni.«

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji