faletič
Aktualno

Jerneja Faletič po novem na Renderspacu

Jerneja Faletič se je kot vsebinska in digitalna strateginja pridružila agenciji Renderspace.

Jerneja Faletič je poklicno pot začela v podjetju FrodX in nadaljevala v agenciji Virtua PR (sedaj Actuado), opravljala naloge glavne urednice vsebin in vsebinskega stratega ter svetovala naročnikom glede vsebinskih poudarkov, sestavljanja primernih besedil in nastopa v družbenih omrežjih. Načrtovala je vsebinske in komunikacijske strategije tako za mala in srednja podjetja kot tudi za mednarodne korporacije. Kot strateginja za vhodni marketing je načrtovala celostne strategije vhodnega ter vsebinskega marketinga in vpeljave orodij za marketinško avtomatizacijo za naročnike.

Kasneje se je pridružila ekipi potovalne agencije STA potovanja, kjer je začrtala naloge digitalnega marketinga ter prevzela njegovo vodenje. Ob združitvi desetih podjetij, med katerimi je bila tudi agencija STA potovanja, v skupino Nomago je prevzela vodenje digitalnega marketinga ter spletnega nastopa za celotno skupino ter aktivno sodelovala pri vzpostavitvi nove znamke in obstoječih ter novih storitev skupine na slovenskem in mednarodnih trgih.

V tem času je dodobra preučila nakupne navade sodobnih potrošnikov in njihove nakupne procese ter postala strokovnjakinja za ukrepe, ki jih morajo podjetja sprejeti, da bodo lahko sledila obojemu. Prepričana je, da mora učinkovit marketing v središče postavljati končnega kupca, njegove potrebe in zagate, česar se dosledno drži pri vseh svojih projektih.

»Agencija Renderspace je avtoriteta na področju digitalnega marketinga in ponosna sem, da sem se pridružila izjemni ekipi, ki združuje obsežno znanje, številne izkušnje ter navdihujočo ustvarjalnost. Predvsem pa se veselim vseh projektov, ki jih bom pomagala soustvarjati z našimi naročniki zanje in seveda tudi za njihove stranke.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji