Je čas za resničnostne šove v novem formatu?
Medtem ko je Sanjski moški pri nas rušil rekorde gledanosti, so na Finskem predstavili resničnostni šov, ki ga gledalci niso gledali na televiziji, ampak na družbenih omrežjih.
V času, ko se večina Fincev odpravi v svoje počitniške hiše, kjer nimajo televizorjev, je predvajanje v tej obliki vseeno omogočilo odlično gledanost oddaje in veliko promocijo finskemu trgovcu Prisma, ki je oddajo zasnoval skupaj z agencijo TBWA \Helsinki. V njej je sodelovalo šest finskih zvezdnikov, ki so se borili za naziv »Prismaster«. Njihova naloga je bila, da na čim bolj edinstven in kreativen način predstavijo širok nabor izdelkov, ki so kupcem na voljo v trgovinah Prisma in promovirajo Prismino obljubo »Pri nas imamo vse«. Tekmovalci so morali v hipermarketih Prisma opraviti različne naloge, njihov uspeh pa se ni meril le z uspešnostjo reševanja nalog, ampak tudi (oz. predvsem) s tem, kakšne vsebine so medtem ustvarili. Svoje nastope so namreč v živo predvajali na svojih profilih na Instagramu, kasneje pa so posnetke objavili tudi na družbenih omrežjih Prisme.
»Oddaja Prismaster se je izkazala kot dober primer zabavnega in distruptivnega načina za ozaveščanje in angažiranost kupcev. Kombinacija elementov resničnostnih šovov in zabave na družbenih omrežjih je očitno popolna kombinacija, saj je oddaja požela ogromen odziv in dosegla veliko število ljudi,« je ob zaključku šova povedal Joni Furstenborg, kreativni direktor in partner v agenciji TBWA \Helsinki.