Izbiramo MM-ovo akcijo leta 2021!
Januar je tu in kot vsako leto bomo tudi tokrat s pomočjo bralcev izbrali MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 194 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2021 objavljene v rubriki Novi oglasi na spletni strani MM.
Če je bilo v pregledu leta 2020 v odgovorih naših sogovornikov, predstavnikov največjih slovenskih oglaševalcev, medijev in agencij, zaslediti besede negotovost, nenavadnost in previdnost, so bili ti v svojih pogledih na leto 2021 že precej bolj optimistični in samozavestni. Izzivov seveda ni manjkalo, a so se osredotočali na spremenjeni način dela, sodelovanje, konkretne rešitve in številni imajo celo razloge za veselje.
No, z vidika zdaj že tradicionalnega izbora MM-ove akcije leta gre za minimalen odmik od lanske rekordne »letine«. Letos so nam oglaševalci in agencije posredovali 194 oglaševalskih akcij, lani 196. V obeh primerih je to ogromno povečanje v primerjavi z letom 2019, ko smo jih prejeli 147. V letu 2018 jih je bilo 135, leto pred tem pa 130.
V ožji izbor je uredništvo MM-a uvrstilo naslednje akcije:
-
Akcija: »M Soseska TV«, oglaševalec: Mercator, agencija: Herman & partnerji
-
Akcija: »Srčna dejanja zasijejo v pravih barvah«, oglaševalec: NLB, agencija: Saatchi & Saatchi
-
Akcija: »Dobrodošli doma, Välkommen hem«, oglaševalec: Lesnina, agencija: Futura DDB
-
Akcija: »Leone s filmskim oglasom praznuje 30 let«; oglaševalec: Leone, agencija Rubikon Gral
-
Akcija: »In zdaj smo tu!«; oglaševalec: Internavti
-
Akcija: »Črni humor pred črnim petkom«, oglaševalec: A1 Slovenija, agencija SHIFT
-
Akcija: »Orodje za ljubitelje švedskega pohištva«, oglaševalec: Merkur, agencija Publicis
-
Akcija: »Morda najbolj prijazen operater«, oglaševalec: T-2, agencija Arih
-
Akcija: »Gozd srčnosti«, oglaševalec: Triglav skladi, agencija Yootree
-
Akcija: »Nič mi ne manjka«, oglaševalec: Lidl Slovenija, agencija Luna TBWA
Zdaj ste na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od ponedeljka, 10. januarja 2022 z začetkom ob 10. uri, do srede, 12. januarja 2022 do 9. ure.
Spomnimo: MM-ova akcija leta 2020 po izboru slovenskega občinstva je bila »Reditude zastopniki« oglaševalca Generali. Njihovo kampanjo je všečkalo 1994 ljudi, delilo pa 290 uporabnikov. Skupaj je vsako leto bolj popularno glasovanje doseglo skoraj 115 tisoč ljudi, kar je za 300 odstotkov več kot na začetku leta 2020 (ob glasovanju za MM-ovo akcijo leta 2019).
MM tekmovanje MM-ova akcija leta organizira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev.