bla
Aktualno

Izbiramo MM-ovo akcijo leta 2021!

Januar je tu in kot vsako leto bomo tudi tokrat s pomočjo bralcev izbrali MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 194 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2021 objavljene v rubriki Novi oglasi na spletni strani MM.

Če je bilo v pregledu leta 2020 v odgovorih naših sogovornikov, predstavnikov največjih slovenskih oglaševalcev, medijev in agencij, zaslediti besede negotovost, nenavadnost in previdnost, so bili ti v svojih pogledih na leto 2021 že precej bolj optimistični in samozavestni. Izzivov seveda ni manjkalo, a so se osredotočali na spremenjeni način dela, sodelovanje, konkretne rešitve in številni imajo celo razloge za veselje. 

No, z vidika zdaj že tradicionalnega izbora MM-ove akcije leta gre za minimalen odmik od lanske rekordne »letine«. Letos so nam oglaševalci in agencije posredovali 194 oglaševalskih akcij, lani 196. V obeh primerih je to ogromno povečanje v primerjavi z letom 2019, ko smo jih prejeli 147. V letu 2018 jih je bilo 135, leto pred tem pa 130.

V ožji izbor je uredništvo MM-a uvrstilo naslednje akcije:

Zdaj ste na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od ponedeljka, 10. januarja 2022 z začetkom ob 10. uri, do srede, 12. januarja 2022 do 9. ure.

Spomnimo: MM-ova akcija leta 2020 po izboru slovenskega občinstva je bila »Reditude zastopniki« oglaševalca Generali. Njihovo kampanjo je všečkalo 1994 ljudi, delilo pa 290 uporabnikov. Skupaj je vsako leto bolj popularno glasovanje doseglo skoraj 115 tisoč ljudi, kar je za 300 odstotkov več kot na začetku leta 2020 (ob glasovanju za MM-ovo akcijo leta 2019).

MM tekmovanje MM-ova akcija leta organizira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji