Izbiramo MM-ovo akcijo 2020!
Januar je tu in kot vsako leto bomo tudi tokrat s pomočjo bralcev izbrali MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 196 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2020 objavljene v rubriki Novi oglasi na spletni strani MM.
Kot so v letnem pregledu o letu 2020 povedali naši sogovorniki, predstavniki največjih slovenskih oglaševalcev, medijev in agencij, lansko »koronadogajanje« opisujejo kot leto negotovosti, nenavadnosti in previdnosti, pa tudi kot leto velikih izzivov, prilagodljivosti in navsezadnje priložnosti.
No, z vidika zdaj že tradicionalnega izbora MM-ove akcije leta gre za rekordno »letino«. Oglaševalci in agencije so nam posredovali doslej največje število akcij, ki smo jih vključili v rubriko. Bilo jih je kar 196. Ogromno povečanje v primerjavi z letom 2019, ko jih je bilo 147. V letu 2018 jih je bilo 135, leto pred tem pa 130.
V ožji izbor je uredništvo MM-a uvrstilo naslednje akcije:
-
Akcija: »Eurospinovi filmski napovedniki«, oglaševalec: Eurospin, agencija: Ginger Communication Hub
-
Akcija: »Nazaj v Portorož in Piran«, oglaševalec: Turistično združenje Portorož, agencija: April 8
-
Akcija: »#okvirpomoči«, oglaševalec: NLB, agencija: Internavti
-
Akcija: »To ni Planica«, oglaševalec: Ljubljanske mlekarne, agencija: Internavti
-
Akcija: »Zmajeva zgodba«, oglaševalec: Pivovarna Union, agencija: Agencija 101
-
Akcija: »Hofer scena«, oglaševalec: Hofer, agencija: Saatchi&Saatchi
-
Akcija: »Reditude zastopniki«, oglaševalec: Generali, agencija: Pristop
-
Akcija: »#slovenijavrumenem«, oglaševalec: Kolesarska zveza Slovenije, agencija: Publicis Slovenija
-
Akcija: »Wolt Delivered«, oglaševalec: Wolt, agencija: prvi.prvi.
-
Akcija: »Najlepša kampanja je tista, ki nas poveže«, oglaševalec: Mercator, agencija: Herman&partnerji
V ponedeljek ste tako na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od ponedeljka, 18. januarja 2020 z začetkom ob 9. uri, do srede, 20. januarja, do 9. ure.