merc
Aktualno

Izberite izdelke izboljšane hranilne sestave

Na začetku letošnjega leta je Mercator podprl izbrane aktivnosti projekta Zaveza odgovornosti in predstavil nabor živil izboljšane hranilne sestave.

Namen projekta je večja ozaveščenost potrošnikov o pomenu vključevanja živil izboljšane hranilne sestave v prehrano, v njem pa Mercator sodeluje z dobavitelji in partnerjem – Zbornico kmetijskih in živilskih podjetij (ZKŽP). Živila izboljšane hranilne sestave so po kategorijah predstavljena v Katalogu živil izboljšane sestave, ki ga je pripravila ZKŽP in je dostopen tudi na spletni strani Mercatorja. Na trgovinskih policah Mercatorja bo tako mogoče najti še več živil izboljšane hranilne sestave (z manj sladkorja, soli ali maščob in z več prehranskimi vlakninami, vitaminov oz. mineralov), ki so rezultat razvoja slovenskih dobaviteljev.M1

M2

Kupcem želijo pomagati k vedno boljšim odločitvam

V okviru uravnotežene prehrane je priporočljivo zmanjšati uživanje nasičenih maščob, ki jih lahko najdemo v živilih živalskega izvora, in jih nadomestiti z nenasičenimi maščobami, ki jih najdemo v živilih rastlinskega izvora (npr. maščobne kisline omega-3). Pomemben del uravnotežene prehrane predstavlja tudi prehranska vlaknina, ki zmanjšuje energijsko gostoto hrane, kar posledično vpliva na upočasnjeno praznjenje želodca in upočasnjeno absorpcijo glukoze po zaužitem obroku. Predvsem v zimskem obdobju pa je pomembno, da poskrbimo tudi za zadosten vnos vitaminov in mineralov. Najdemo jih predvsem v sadju, zelenjavi, žitih, mesu in olju. »V Mercatorju želimo kupcem pomagati k vedno boljšim odločitvam. Z namenom prispevati k izboljšanju prehranskih navad Slovencev smo zato v sodelovanju z dobavitelji izdelkov, označenih z Moje znamke, podprli izbrane aktivnosti projekta Zaveza odgovornosti Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij,« so povedali za MM.

M3

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji