bagola, krajnc
Aktualno

Iva Krajnc in Aljoša Bagola: »Pustiva si biti to, kar sva«

Igralko Ivo Krajnc smo v zadnjem času opazili v oglaševalski akciji založbe Mladinska knjiga, kjer je svojo knjižno uspešnico Kako izgoreti izdal njen mož Aljoša Bagola. Čeprav sta z založbo oba povezana, pravita, da gre za povsem ločena projekta.

»Ivo so k sodelovanju povabili, ko so iskali nekoga, ki bi bil zanimiv za družine. Ker je mama, so jo prepoznali kot primerno za komunikacijo. Sicer pa je Iva v zadnjem času postala nekakšna mikrovplivnica. Po njej povprašujejo blagovne znamke, s tem, da njena časovnica ni obremenjena z veliko izdelki in da ne »oglašuje« vsak teden nečesa novega,« pravi Aljoša Bagola. V šali doda, da njegovi ženi to, da ima za moža strokovnjaka za oglaševanje, ne škodi, hkrati pa ne vidi potrebe, da bi se z njenimi projekti pretirano ukvarjal. »Včasih ji pomagam, večinoma pri bolj praktičnih stvareh, kot je določanje višine honorarja, ali pri izbiri fotografij, to je pa tudi vse. Tudi ona pri mojih projektih doslej še ni sodelovala – razen, kadar je posodila svoj glas v kateri od mojih oglaševalskih akcij,« še pove.

»V kreativnih potrebah najinih poklicev se najbolj najdeva in tudi najbolj podpirava«

Aljoša Bagola pravi, da je skrivnost njunega uspeha v razmerju, da si pustita biti to, kar sta – tako drug drugemu kot samima sebi: »V kreativnih potrebah najinih poklicev se najbolj najdeva in tudi najbolj podpirava. Pomembno se mi zdi, da te partner ne omejuje na področju, kjer moraš udejanjiti svoj talent in izraziti svojo edinstvenost. Iva me sicer včasih, ko se odloča za sodelovanja, vpraša za mnenje, a običajno je glede svojih odločitev zelo suverena. Konec koncev se tudi sam z njo posvetujem, kadar sprejemam kakšne večje odločitve, na primer ko sem pred kakšnim poslovnim izzivom, na katerega zna ona pogledati z druge strani, ali pa tudi, ko pripravljam kakšne večje projekte, na primer scenarij kakšnega zahtevnejšega televizijskega oglasa, saj vem, da kot filmska igralka razume naracijo v takšnem formatu.«

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji