50 percent
Aktualno

iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019.

Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina (pripada ji 19,66-odstotni delež), največjega povečanja deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravja. Trgovina med panogami prevladuje že četrto leto; v primerjavi s predlanskim letom in letom 2018 je doživela 8,9-odstotno povečanje deleža. Drugi največji delež (kljub 12-odstotnemu padcu) ohranja panoga avtomobilizem s 14,85 odstotka, tesno ji sledi finančna s 14,83-odstotnim deležem prikazanih oglasov.

Kljub skoraj desetodstotnemu padcu deleža četrto mesto tudi letos zaseda panoga zabave in prostega časa. Na peto mesto se je v letu 2020 z 8,06 odstotka uvrstila telekomunikacijska panoga t, ki je v primerjavi z letom 2019 zabeležila rast za slabih 5 odstotkov. Turistična panoga je v lanskem letu utrpela največji upad deleža (za 30,38 %) in s 7,17 odstotka pristala na šestem mestu. Največje povečanje deleža prikazanih oglasov (84,62 %) pa je v lanskem letu značilen za panogo zdravja, ki je zavzela sedmo mesto.

iprom5

»Zanimanje za slovenske digitalne medije se rekordno povečuje«

Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs, pravi, da so iPROMovi podatki že marca lani, ob začetku epidemije, nakazali, da se zanimanje za slovenske digitalne medije rekordno povečuje. »To je potrdila tudi celoletna analiza podatkov o prikazanih oglasih v letu 2020, ki znova kaže opazen preboj v rasti, nadaljnjo močno rast pa pričakujemo tudi v letošnjem letu. V iPROM-u od leta 2005 beležimo pozitiven trend rasti, ki se povečuje skladno z rastjo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji, premiki med samimi deleži med panogami pa so dober pokazatelj trendov v gospodarstvu,« pravi Tomšič.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji