iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019
iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019.
Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina (pripada ji 19,66-odstotni delež), največjega povečanja deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravja. Trgovina med panogami prevladuje že četrto leto; v primerjavi s predlanskim letom in letom 2018 je doživela 8,9-odstotno povečanje deleža. Drugi največji delež (kljub 12-odstotnemu padcu) ohranja panoga avtomobilizem s 14,85 odstotka, tesno ji sledi finančna s 14,83-odstotnim deležem prikazanih oglasov.
Kljub skoraj desetodstotnemu padcu deleža četrto mesto tudi letos zaseda panoga zabave in prostega časa. Na peto mesto se je v letu 2020 z 8,06 odstotka uvrstila telekomunikacijska panoga t, ki je v primerjavi z letom 2019 zabeležila rast za slabih 5 odstotkov. Turistična panoga je v lanskem letu utrpela največji upad deleža (za 30,38 %) in s 7,17 odstotka pristala na šestem mestu. Največje povečanje deleža prikazanih oglasov (84,62 %) pa je v lanskem letu značilen za panogo zdravja, ki je zavzela sedmo mesto.
»Zanimanje za slovenske digitalne medije se rekordno povečuje«
Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs, pravi, da so iPROMovi podatki že marca lani, ob začetku epidemije, nakazali, da se zanimanje za slovenske digitalne medije rekordno povečuje. »To je potrdila tudi celoletna analiza podatkov o prikazanih oglasih v letu 2020, ki znova kaže opazen preboj v rasti, nadaljnjo močno rast pa pričakujemo tudi v letošnjem letu. V iPROM-u od leta 2005 beležimo pozitiven trend rasti, ki se povečuje skladno z rastjo panoge digitalnega oglaševanja v Sloveniji, premiki med samimi deleži med panogami pa so dober pokazatelj trendov v gospodarstvu,« pravi Tomšič.