apple
Aktualno

iPhone dokončno pometel s konkurenco

Pametni telefoni so velik del našega življenja in njihova uporaba se je v zadnjih letih le še povečala. iPhone po novem predstavlja 50 odstotkov vseh pametnih telefonov, ki se uporabljajo v ZDA.

Podatki raziskave Statista kažejo, da je v ZDA iPhone presegel tržni delež Androida. Rast pomeni, da ima Apple konkurenčno prednost pred svojim glavnim tekmecem, čeprav se močno osredotoča tudi na nove dejavnosti, kot je širitev lastnih operativnih sistemov v finance in zdravstvo.

iPhone je bil sicer vedno priljubljena izbira med ameriškimi potrošniki, vendar sveži podatki kažejo, kako močno se je povečala njegova prevlada v zadnjih letih. Apple se namreč nikoli ni približal tako velikemu tržnemu deležu, in to predvsem zaradi uspeha androidnih telefonov, kot so Samsung, Nokia, Motorola in BlackBerry. A vseeno je njegov uspeh predvidilo veliko analitikov, saj je v zadnjih letih v ZDA vsako četrtletje prihajalo do več in več prehodov z Androida na iOS. Po uspehu na ameriških tleh analitiki predvidevajo, da bo Apple ponovil uspeh tudi v drugih državah sveta.

»Apple se neprestano prilagaja trgu in vsako leto okoli septembra na trg pošlje novo serijo. Trudijo se in zato je njihova blagovna znamka vedno učinkovita in posodobljena,« zapišejo v analizi. Izvršni direktor Appla Tim Cook je dosežek komentiral: »Precejšnje število ljudi je letos prešlo z Androida na iOS, uspeh vidim kot posledico odličnega zadovoljstva strank in omrežja 5G.«

ll

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji