Intersport
Aktualno

Intersport priskočil na pomoč UKC s smučarskimi očali

V boju proti koronavirusu se je za koristno izkazala celo smučarska oprema. V Intersportu so z donacijo 300 smučarskih očal Univerzitetnemu kliničnemu centru Ljubljana (UKC) pokazali, da se lahko smučarska oprema uporabi tudi v »alternativne« namene.

Zdravstveni delavci lahko po novem smučarska očala uporabljajo tudi za zaščito oči, ki je v tem trenutku pri nas še toliko bolj nujna kot sicer. Po besedah Barbare Janžekovič, upravljavke vseprisotnih kanalov (ang.  omnichannel manager) v podjetju Intersport ISI, so zato v luči razmer razmišljali, kako bi lahko na ravni podjetja in tudi kot posamezniki prispevali k zmanjševanju tveganja za širjenje pandemije. »Zato smo sprejeli določene preventivne ukrepe in na tej poti prišli do informacij, da so tudi smučarska očala lahko alternativna zaščitna oprema, saj povsem dobro zakrijejo oziroma zaščitijo oči. Zadevo smo nemudoma preverili in se nato hitro odzvali s pregledom zaloge, pripravo dokumentacije in zbiranjem izdelkov. Za organizacijo in dostavo pa se je osebno angažiral Bartlomiej Behnke, Intersportov direktor za področje marketinga in digitalnega okolja ter namestnik predsednika odbora direktorjev,« pojasnjuje sogovornica.

Krepitev skupinskega duha in razmišljanje zunaj okvirjev

Ker se zadeve odvijajo in spreminjajo zelo hitro, so temu primerno morali prilagoditi tudi trenutne marketinške aktivnosti. »Vsekakor nas nova situacija postavlja v položaj, ko moramo razmišljati tudi zunaj utečenih miselnih tokov. Nekateri projekti, ki smo jih načrtovali, so v trenutku postali neizvedljivi ali pa v dani situaciji celo nesmiselni. V stanju, ko smo soočeni z omejitvami, se hitro vzpostavijo prioritetne lestvice, po drugi strani pa je tudi s perspektive znamke treba gledati v prihodnost, opazovati preobrazbo družbe in se dobro pripraviti na novo resničnost.«

Po besedah sogovornice se v teh trenutkih krepi skupinsko delo, saj se povezujejo in podpirajo s sodelavci iz drugih držav, ki delujejo pod njihovim okriljem ter skupaj iščejo rešitve in ideje. »Trenutno se osredotočamo predvsem na spletno trgovino, digitalno komuniciranje, z relevantnimi vsebinami pa še naprej ohranjamo stik z raznolikim občinstvom,« dodaja Janžekovičeva.

Intervju

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Naši avtorji