Intersport
Aktualno

Intersport priskočil na pomoč UKC s smučarskimi očali

V boju proti koronavirusu se je za koristno izkazala celo smučarska oprema. V Intersportu so z donacijo 300 smučarskih očal Univerzitetnemu kliničnemu centru Ljubljana (UKC) pokazali, da se lahko smučarska oprema uporabi tudi v »alternativne« namene.

Zdravstveni delavci lahko po novem smučarska očala uporabljajo tudi za zaščito oči, ki je v tem trenutku pri nas še toliko bolj nujna kot sicer. Po besedah Barbare Janžekovič, upravljavke vseprisotnih kanalov (ang.  omnichannel manager) v podjetju Intersport ISI, so zato v luči razmer razmišljali, kako bi lahko na ravni podjetja in tudi kot posamezniki prispevali k zmanjševanju tveganja za širjenje pandemije. »Zato smo sprejeli določene preventivne ukrepe in na tej poti prišli do informacij, da so tudi smučarska očala lahko alternativna zaščitna oprema, saj povsem dobro zakrijejo oziroma zaščitijo oči. Zadevo smo nemudoma preverili in se nato hitro odzvali s pregledom zaloge, pripravo dokumentacije in zbiranjem izdelkov. Za organizacijo in dostavo pa se je osebno angažiral Bartlomiej Behnke, Intersportov direktor za področje marketinga in digitalnega okolja ter namestnik predsednika odbora direktorjev,« pojasnjuje sogovornica.

Krepitev skupinskega duha in razmišljanje zunaj okvirjev

Ker se zadeve odvijajo in spreminjajo zelo hitro, so temu primerno morali prilagoditi tudi trenutne marketinške aktivnosti. »Vsekakor nas nova situacija postavlja v položaj, ko moramo razmišljati tudi zunaj utečenih miselnih tokov. Nekateri projekti, ki smo jih načrtovali, so v trenutku postali neizvedljivi ali pa v dani situaciji celo nesmiselni. V stanju, ko smo soočeni z omejitvami, se hitro vzpostavijo prioritetne lestvice, po drugi strani pa je tudi s perspektive znamke treba gledati v prihodnost, opazovati preobrazbo družbe in se dobro pripraviti na novo resničnost.«

Po besedah sogovornice se v teh trenutkih krepi skupinsko delo, saj se povezujejo in podpirajo s sodelavci iz drugih držav, ki delujejo pod njihovim okriljem ter skupaj iščejo rešitve in ideje. »Trenutno se osredotočamo predvsem na spletno trgovino, digitalno komuniciranje, z relevantnimi vsebinami pa še naprej ohranjamo stik z raznolikim občinstvom,« dodaja Janžekovičeva.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji