Interni preMMiki v Atlantic Grupi
V Atlantic Grupi je prišlo do dveh internih premikov.
Maja Šterk Primožič, ki je leta 2019 prišla v Atlantic Grupo iz podjetja Coca-Cola HBC na delovno mesto vodje operativnega upravljanja blagovnih znamk (angl. brand operation manager), kjer je bila zadolžena za realizacijo prodajnih in marketinških aktivnosti blagovnih znamk Barcaffè in Donat v retail kanalu, je letos uspešno kandidirala za delovno mesto vodje razvoja blagovne znamke (angl. brand development manager) v ekipi Barcaffè Espresso v kanalu horeca. Skrbi za dolgoročno rast in prepoznavnost blagovne znamke Barcaffè Espresso in Espresso ON THE GO v Sloveniji.
Svetlana Babić je od leta 2012 v organizacijski enoti distribucijska mreža administrativno skrbela za organizacijo in usklajevanje delovanja med marketinškimi oddelki blagovnih znamk in distribucijsko ekipo. Po petih letih je napredovala na delovno mesto vodje operativnega upravljanja (angl. brand operations manager) blagovnih znamk Cedevita, Cockta in Stock. Letos pa se je pridružila ekipi strateškega poslovnega področja pijače, in sicer kot vodja upravljanja blagovnih znamk (angl. brand building manager) Cedevita in Cockta za trg, pri čemer skrbi za oblikovanje in izvršitev letnega načrta, skladno s strategijo družbe in blagovne znamke.
»Vrednote, ki jih živi Atlantic Grupa – odprtost, skrb, strast in rast –, se odražajo tudi pri zaposlovanju. Priložnost ponudimo vsem, ki izpolnjujejo strokovne kriterije in se ujamejo s korporativno kulturo, ne glede na to, kdo so in od kod so. Prav tako pa se pogosto zgodi, da razpisana delovna mesta zasedejo notranje kandidatke oziroma kandidati in praviloma gre pri tem za napredovanja,« so pri tem povedali v Atlantic Grupi.