premmiki Nives Markelj
Aktualno

Internavtom se je pridružila Nives Markelj

Tik pred razglasitvijo epidemije se je digitalni agenciji Internavti kot direktorica projektov pridružila Nives Markelj, ki je bila več kot desetletje del tržnokomunikacijske ekipe Alpine.

Nives Markelj ima več kot dvanajst let izkušenj v tržnem komuniciranju in odnosih z javnostmi, ki jih je pridobila z delom v podjetju Alpina. Tam je imela skozi leta priložnost samostojno delati in razvijati vsa področja tržnega komuniciranja v B2B- in B2C-segmentu. Več let je aktivno vodila različne projekte tržnega komuniciranja na slovenskem trgu, sodelovala je pri vzpostavitvi spletne prodajalne alpinashop.si in pozneje skrbela za digitalni marketing in razvoj spletne trgovine. Sodelovala je tudi pri reorganizaciji internih marketinških procesov in razvoju novih tržnih strategij za blagovne znamke podjetja, pri čemer še posebej izstopata preznamčenje najstarejših slovenskih blagovnih znamk obutve Peko in Peter Kozina ter predstavitev prve kolekcije trendovske obutve Peter Kozina.

Trdo delo, poplačano z užitkom

 »Soustvarjanje blagovne znamke, kot je Alpina, je trdo delo, a poplačano z užitkom,« je ob odhodu povedala  Nives Markelj, ki je po lastnih besedah hvaležna za vsa leta, ki jih je preživela med čevlji in izjemnimi ljudmi, kot tudi za vse priložnosti kariernega razvoja in sodelovanje z navdihujočimi posamezniki – oblikovalci, alpinisti, svetovnimi prvaki, vplivneži in drugimi, ki jih Alpina povezuje v srčno ekipo doma in po svetu.

Odločitev za sodelovanje je bila pravilna

»Po uspešno poslovno preživetih koronsko-karantenskih tednih lahko rečemo, da je bilo za Nives 'uvajalno obdobje' popolnoma drugačno kot pri drugih sodelavcih, ampak smo prav zato toliko bolj prepričani, da je bila odločitev za sodelovanje pravilna,« je za MM povedala Urša Pučko, direktorica agencije Internavti.

 

Intervju

leanpay
07. 08. 2020

Janko Medja, ki ga večina Slovencev pozna kot nekdanjega prvega moža NLB, je zdaj…

Leanpay je vezni člen med trgovci oz. ponudniki storitev in potrošniki. Naša storitev obročnega plačila je preprosta – ključno je zmanjševanje trenja…

dali
24. 07. 2020

Dali Bungič je del agencije Luna že dve tretjini njenega obstoja. V njej je začela kot…

Ozrli smo se na doslej prehojeno pot Lune, se dotaknili tako njenih vzponov kot tudi padcev in se posvetili tudi odnosu med »čustvi in številkami«,…

Maja Čander
10. 07. 2020

Maja Čander se je po dolgih letih novinarske kariere podala na samostojno pot in…

Petčlanska ekipa agencije v prvi vrsti stavi na kakovostne vsebine, ki jih zagotavlja preplet njihovih raznolikih znanj, veščin in izkušenj.

Naši avtorji