premmiki Nives Markelj
Aktualno

Internavtom se je pridružila Nives Markelj

Tik pred razglasitvijo epidemije se je digitalni agenciji Internavti kot direktorica projektov pridružila Nives Markelj, ki je bila več kot desetletje del tržnokomunikacijske ekipe Alpine.

Nives Markelj ima več kot dvanajst let izkušenj v tržnem komuniciranju in odnosih z javnostmi, ki jih je pridobila z delom v podjetju Alpina. Tam je imela skozi leta priložnost samostojno delati in razvijati vsa področja tržnega komuniciranja v B2B- in B2C-segmentu. Več let je aktivno vodila različne projekte tržnega komuniciranja na slovenskem trgu, sodelovala je pri vzpostavitvi spletne prodajalne alpinashop.si in pozneje skrbela za digitalni marketing in razvoj spletne trgovine. Sodelovala je tudi pri reorganizaciji internih marketinških procesov in razvoju novih tržnih strategij za blagovne znamke podjetja, pri čemer še posebej izstopata preznamčenje najstarejših slovenskih blagovnih znamk obutve Peko in Peter Kozina ter predstavitev prve kolekcije trendovske obutve Peter Kozina.

Trdo delo, poplačano z užitkom

 »Soustvarjanje blagovne znamke, kot je Alpina, je trdo delo, a poplačano z užitkom,« je ob odhodu povedala  Nives Markelj, ki je po lastnih besedah hvaležna za vsa leta, ki jih je preživela med čevlji in izjemnimi ljudmi, kot tudi za vse priložnosti kariernega razvoja in sodelovanje z navdihujočimi posamezniki – oblikovalci, alpinisti, svetovnimi prvaki, vplivneži in drugimi, ki jih Alpina povezuje v srčno ekipo doma in po svetu.

Odločitev za sodelovanje je bila pravilna

»Po uspešno poslovno preživetih koronsko-karantenskih tednih lahko rečemo, da je bilo za Nives 'uvajalno obdobje' popolnoma drugačno kot pri drugih sodelavcih, ampak smo prav zato toliko bolj prepričani, da je bila odločitev za sodelovanje pravilna,« je za MM povedala Urša Pučko, direktorica agencije Internavti.

 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji