challenge
Aktualno

»Instatrend«, ki je navdušil tudi blagovne znamke

Igralka Reese Witherspoon je s svojo šaljivo objavo na Instagramu sprožila trend, ki so mu sprva sledili njeni igralski kolegi, zdaj pa tudi čedalje več blagovnih znamk – med njimi Budweiser, Netflix, Reebok in KitKat.

Witherspoonova je pred kratkim objavila kolaž svojih fotografij, ki prikazujejo njeno počutje iz meseca v mesec, nanašajo pa se na leto 2020 – od optimističnega januarja preko depresivnega maja do avgusta, ko je videti že povsem obupana. Tako imenovani #2020Challenge (#izziv2020) se ne nanaša le na korono, ampak tudi na rasno diskriminacijo, gospodarsko stanje in politično situacijo v ZDA. Na izziv so se odzvala tudi številna podjetja, med katerimi je vsako prispevalo svoj kolaž. Večina se nas verjetno strinja z mnenjem blagovne znamke KitKat, kjer pravijo, da je po osmih mesecih morda že čas, da nam leto 2020 privošči premor od vsega, kar smo letos že doživeli.

2020.challenge7

2020.challenge6

2020.challenge5

2020.challenge4

2020.challenge3

2020.challenge2

2020.challenge1

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji