mm
Aktualno

Inflacija cen živil obremenjuje potrošnike

Kar 95 odstotkov potrošnikov je zaskrbljenih zaradi vpliva naraščajočih cen v supermarketih in zato vse pogosteje izberejo diskonte.

V času, ko se cene živil višajo, se ljudje pogosteje zatekajo k cenejšim ponudnikom, predvsem diskontom, zato so v zadnjem letu svojo moč povečale blagovne znamke, kot sta Lidl in Hofer, trdijo strokovnjaki v raziskavi. Prodaja teh trgovcev se je na Otoku avgusta povečala za približno 16 odstotkov.

Večji nakupi

Diskontni trgovci pa ne privabljajo le več nakupovalcev, temveč iz njih »izvlečejo« tudi večjo porabo (ljudje želijo v nastabilnih časih še skrbneje upravljati proračune), zato ti vse pogosteje izdelujejo lastne trgovske znamke in izdelke, še ugotavljajo v raziskovalni hiši Kantar.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji