mm
Aktualno

Inflacija cen živil obremenjuje potrošnike

Kar 95 odstotkov potrošnikov je zaskrbljenih zaradi vpliva naraščajočih cen v supermarketih in zato vse pogosteje izberejo diskonte.

V času, ko se cene živil višajo, se ljudje pogosteje zatekajo k cenejšim ponudnikom, predvsem diskontom, zato so v zadnjem letu svojo moč povečale blagovne znamke, kot sta Lidl in Hofer, trdijo strokovnjaki v raziskavi. Prodaja teh trgovcev se je na Otoku avgusta povečala za približno 16 odstotkov.

Večji nakupi

Diskontni trgovci pa ne privabljajo le več nakupovalcev, temveč iz njih »izvlečejo« tudi večjo porabo (ljudje želijo v nastabilnih časih še skrbneje upravljati proračune), zato ti vse pogosteje izdelujejo lastne trgovske znamke in izdelke, še ugotavljajo v raziskovalni hiši Kantar.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji