Imejte nos
V agenciji Vodik so svoje naročnike proti koncu leta nagovorili z nenavadnim novoletnim voščilom in darilom – vrhunskim slovenskim ginom in viskijem, poimenovanim Nos.
Darilu so dodali še spletno voščilnico, v kateri so se Vodikovemu opomniku na izjemno moč lastnega nosu pridružili izbrani svetovno znani nosovi. »Naročnikom smo podarili Nos in jih spomnili na nos, ki ga nosi vsak. Nos, ki je unikaten in samo njegov. Nos je naš vsakdanji okuševalec vonjev, spoznanj, učenj in seveda intuicije – prav zato je bil tudi glavni nosilni motiv ideje. Nosovi se med seboj razlikujejo, a prav vsak ima svoje izkušnje, svojo intuicijo za odličnost in edinstvenost,« pravijo v agenciji Vodik, kjer so si zamislili tudi estetsko linijo celote, ki je gola, a pripovedna. Njihovo vodilo je bilo »manj je več«, zato so dvema izbranima slovenskima izdelkoma nadeli zgodbo in izdelali svojo blagovno znamko Nos. Ženske so prejele gin Nos, moški pa viski Nos. Kreativno zasnovo embalaže so opazili tudi na portalu Packaging of the World.
Pod projekt so podpisani direktor projekta Nino Horvat, kreativni direktor in tekstopisec Marko Senegačnik, umetniška direktorica Petja Montanez in fotograf Dragoljub Savič. Za aktivnosti na družbenih omrežjih, kjer so v predprazničnem času razkrili umetniško zakulisje nastajanja projekta, sta poskrbeli Dora Horvat in Petra Zagmajster.