ikea
Aktualno

Ikea: Usoda je naklonjena varčnim

Ikea se tokrat ni odločila za praznične oglase in se je namesto tega raje osredotočila na izpostavljanje tematike, ki ji je trenutno najbolj blizu: odgovornost do okolja.

Oglas »Usoda je naklonjena varčnim« (»Fortune Favours the Frugal«) so zasnovali v britanski oglaševalski agenciji Mother London, ki z Ikeo sodeluje že od leta 2010, sporoča pa o Ikeini zavezanosti h krožnemu gospodarstvu. Z njim želi Ikea spodbuditi ljudi, naj začnejo razmišljati o zmernosti v življenju in se odpovejo pretirani porabi.

Oglas se začne s prizorom, v katerem se ogromna krogla smeti v obliki meteorja približuje Zemlji. Med tem televizijska voditeljica opozarja, da se nam izteka čas v boju proti podnebnim spremembam. A vzdušje se kmalu spremeni, saj se krogla smeti začenja razkrajati, ko ljudje spreminjajo svoje navade, na primer uporabijo odpadno vodo za zalivanje sobnih rastlin ali sušijo perilo na stojalu in ne v sušilnem stroju. Seveda se pri tem prikazuje Ikeini izdelki, ki jim pomagajo sprejemati okolju odgovornejše odločitve. Pri tem so tako uspešni, da meteorit smeti na koncu povsem razpade, na Zemljo pa pade le ena plastenka, ki pristane v Ikeinem zabojčku za smeti, namenjenih reciklaži.

Intervju

kreativni gen
18. 01. 2021

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen.…

maja golob
15. 01. 2021

Maja Golob je soustanoviteljica marketinške agencije Spago, katere poslanstvo je, da…

dobroje
13. 01. 2021

Prodajne police trgovin z živili se šibijo pod različnimi izdelki in za potrošnike, ki se…

Snovalci blagovne znamke Dobroje so si za svoj cilj zastavili, da bodo z lastno dostavo zaposlenim na delovnem mestu ali pa doma omogočili celovit in…

Naši avtorji