IKEA Slovenija že na družbenih omrežjih
Medtem ko čakamo, da v ljubljanskem BTC-ju zasveti prepoznavni rumeni napis IKEA, pa temu trgovcu s pohištvom že lahko sledimo na družbenih omrežjih v slovenskem jeziku.
Za Ikeina družbena omrežja na regijski ravni skrbi oglaševalska agencija Imago Ogilvy (DRAP), v Sloveniji pa bo za profila na Facebooku in Instagramu skrbela agencija Imago Bold, prav tako podružnica svetovne mreže Ogilvy.
»IKEA je med oglaševalci cenjena kot šolski primer presenetljivega in drznega marketinga, ki ne samo komunicira vrednote, ampak dejansko dela v dobro planeta, kot je to pokazal zadnji oglas »Usoda je naklonjena varčnim«. Vedno je v koraku z najnovejšimi tehnološkimi trendi – pri mobilni aplikaciji so na primer uporabili obogateno resničnost, obiskovalcem trgovin pa so ponujali tudi izkušnjo navidezne resničnosti, s katero so lahko kuhinjo pred nakupom tudi preizkusili,« pravijo v agenciji, kjer dodajajo, da nas kmalu čaka naslednji presenetljivi Ikein marketinški korak.